Responsabil Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Responsabil Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Ce am vrea noi să ai:
    • Studii superioare, preferabil in domeniu tehnic;
    • Experienta minim 3 ani intr-un post similar;
    • Cunostinte de limba Engleza - nivel B2;
    • Bune abilitati de comunicare, negociere si spirit de echipa ;

    Responsabilitati

    Ce vei face?

    • Vei reprezenta interfața companiei in relatia cu furnizorii;
    • Vei intocmi, monitoriza si adapta criterile de achizitii specifice fiecarui departament in relatia cu furnizorii;
    • Vei introduce si actualiza datele de contact ale furnizorilor in baza de date a companiei;
    • Vei obtine oferte din partea furnizorilor agreati si vei monitoriza procesul de achiziție de la lansarea comenzilor pana la finalizare;
    • Vei fi responsabil de calitatea serviciilor si produselor comandate; te vei asigura ca termenii agreati cu furnizorii sunt respectati (calitate, conditii de transport si pastrare, oferte pret, discounturi, termene de livrare, termene de plata);
    • Vei mentine o stransa colaborare cu celelalte departamente pentru asigurarea optimului de produse/servicii necesare si eficientizarea costului si timpului necesar activitatii de achizitie;
    • Vei prezenta furnizorilor caracteristicile serviciilor/ produselor necesare, conform specificatiilor;
    • Vei efectua cotatii de pret si diverse analize si rapoarte;

    Alte informatii

    Ce îţi oferim noi:
    • Pachet salarial atractiv ;
    • Îți oferim transport asigurat din Timisoara ;
    • Lucrezi de luni pana vineri, 8 ore pe zi , ai weekend-ul doar pentru tine si familia ta;
    • Tichete de masă in valoare de 15 lei/zi lucrata;
    • Bonus lunar de productie (376 lei brut) ;
    • Asigurare medicala privata dupa 6 luni de la angajare ;
    • Al 13-lea salariu ;
    • Bonus de Paste, Craciun, 8 martie ;
    • Bonus de recomandare (150 lei net la angajare + 500 lei net dupa 6 luni de la angajare.