Consultant Relatii Clienti - Limba Franceza (Part Time)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO CONSULT active.


Vezi toate job-urile Consultant Relatii Clienti - Limba Franceza (Part Time) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO CONSULT
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    • Exprimare fluenta in limba franceza atat in scris, cat si vorbit (B2-C1);
    • Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare;
    • Bucurie in interactiunea directa cu clientii;
    • Experienta anterioara pe un post similar nu reprezintă un ‘must have’, trebuie doar sa ai o atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
    • Abilitati excelente de comunicare si de orientare catre solutii pentru a oferi servicii de calitate;
    • Atitudinea optimista, entuziasmul si abilitatile de rezolvare a problemelor sunt cu siguranta o necesitate.

    Responsabilitati

    Pentru clientul nostru, un business care ofera un pachet complet de servicii bazat pe o gama larga de echipamente de masurare de inalta precizie pentru proprietati comerciale, proprietari de case si utilitati energetice, suntem in cautarea unui Consultant Relatii Clienti – Limba Franceza.
    Produsele si serviciile acopera instalarea, punerea in functiune a contoarelor si facturarea consumului de energie, apa si costuri auxiliare.
    Responsabilitati:
    • Vei fi prima voce pe care clientii si colegii din teren o aud, iar principala ta responsabilitate va fi preluarea apelurilor si rezolvarea situatiilor specifice;
    • Gestionarea si rezolvarea cazurilor primite de la clienti via email sau chat;
    • Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client pentru ca va trebui sa identifici clientii existenti si pe cei potentiali in sistemul informatic;
    • Te vei ocupa si de actualizarea bazelor de date si inregistrarea apelurilor in sistemul intern.

    Alte informatii

    Beneficii:
    • O sa-ti faca cu ochiul pachetul salarial;
    • Mediu de lucru format dintr-o echipa tanara, joviala si o atmosferă relaxata;
    • Sediul in zona Eroilor, foarte aproape de metrou, un birou vesel si cu un vibe bun;
    • Program part-time (4 ore / zi de luni pana vineri in intervalul 09:00 - 19:00);
    • Oportunitatea de a te dezvolta personal si profesional.