HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 03.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    • Sudii superioare finalizate;
    • Atestat inspector resurse umane;
    • Cunostinte bune de operare PC, Microsoft Office;
    • Constituie un avantaj semnificativ cunostinte privind lucrul cu aplicatia dp-Payroll si/sau TrueHR;
    • Cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare:
    o administrare personal (exemplificare: termene operare in Revisal – angajare noua, incetare, act aditional, suspendare)
    si
    o basic in ce priveste salarizare (exemplificare: lucrul cu pontaje, verificare si completare certificate concediu medical);
    • Capabilitate de lucru in conditii de stres, cu termene precise si stricte;
    • Constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitate.

    Responsabilitati

    • Actualizarea bazei de date a angajatilor (TrueHR si dp-Payroll);
    • Administrarea dosarelor de angajare;
    • Intocmirea documentatiei privind derularea contractelor individuale de munca (acte aditionale, rezilieri, pensionari, suspendari ale C.I.M);
    • Relationarea cu angajatii din magazinele Penny alocate si superiorii ierarhici ai acestora;
    • Intocmirea diverselor adeverinte necesare salariatilor;
    • Verificarea si completarea certificatelor de concediu medical;
    • Verificarea pontajului lunar;

    Alte informatii

    • Asigurare medicala privata;
    • Tichete de masa;
    • Tichete cadou;
    • Zile suplimentare pentru concediu de odihna;
    • Zile libere suplimentare pentru evenimente (ex: zi de nastere, schimbare domiciliu, voluntariat etc.)
    • Asigurarea transportului pana la/de la sediul companiei (shuttle bus).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (52)