HR Admin
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile HR Admin active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.08.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
• Sudii superioare finalizate;
• Atestat inspector resurse umane;
• Cunostinte bune de operare PC, Microsoft Office;
• Constituie un avantaj semnificativ cunostinte privind lucrul cu aplicatia dp-Payroll si/sau TrueHR;
• Cunostinte privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare:
o administrare personal (exemplificare: termene operare in Revisal – angajare noua, incetare, act aditional, suspendare)
si
o basic in ce priveste salarizare (exemplificare: lucrul cu pontaje, verificare si completare certificate concediu medical);
• Capabilitate de lucru in conditii de stres, cu termene precise si stricte;
• Constiinciozitate, atitudine proactiva, comunicativitate.
• Actualizarea bazei de date a angajatilor (TrueHR si dp-Payroll);
• Administrarea dosarelor de angajare;
• Intocmirea documentatiei privind derularea contractelor individuale de munca (acte aditionale, rezilieri, pensionari, suspendari ale C.I.M);
• Relationarea cu angajatii din magazinele Penny alocate si superiorii ierarhici ai acestora;
• Intocmirea diverselor adeverinte necesare salariatilor;
• Verificarea si completarea certificatelor de concediu medical;
• Verificarea pontajului lunar;
• Asigurare medicala privata;
• Tichete de masa;
• Tichete cadou;
• Zile suplimentare pentru concediu de odihna;
• Zile libere suplimentare pentru evenimente (ex: zi de nastere, schimbare domiciliu, voluntariat etc.)
• Asigurarea transportului pana la/de la sediul companiei (shuttle bus).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Recruitment Administrator with English Hybrid | |
Administrator Aplica fara CV | |
Junior Admin & Payroll Officer BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (52) |
Raporteaza eroarea la