Tehnician Teren Servicii Business Vaslui ID F1137538

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Vaslui
  • Actualizat la: 30.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    At Telekom Romania, we work on developing innovative solutions to shape the digital world and bring people closer together – at home and at work, any-place, anytime. Telekom Romania has set out to re-imagine business in the digital age and is looking for doers that want to make an impact in an environment where sharing ideas fosters growth. We believe that we can transform the way we work by applying new emerging digital/information technologies to business opportunities and challenges. We are on a journey to further build our capabilities, and we are looking for talent to join us on that journey - to explore and innovate. You will be joining the Digital team of explorers with the primary goal of transforming through digital efforts. This includes the use of new cutting-edge technologies related to artificial intelligence, machine learning and advanced analytics.

    Cerinte

    Sa aiba cunostinte de baza despre retele dе telecomunicatii (transmisiuni, comutatie, IP) – ce nu stii, te invatam noi
    Sa aiba carnet de conducere fara incidente – te vei plimba mult cu masina, ca intr-o excursie
    Sa aiba cunostinte de operare pe calculator
    Sa fie tipul de persoana devotata, careia ii place sa duca lucrurile la capat
    Sa fie orientat catre client si rezultate
    Sa fie o persoana critica cand ceva nu functioneaza bine sau sa identifice posibile probleme
    Sa fie un problem solver – sa ai abilitatea de a gasi solutii viabile pentru rezolvarea problemelor.

    Responsabilitati

    Reprezentantul de teren servicii tehnice clienti efectueaza activitati tehnice de instalare si intretinere servicii de telecomunicatii pentru clienti, in vederea asigurarii infrastructurii tehnice pentru furnizarea unor servicii de calitate. Astfel, se contribuie la imbunatatirea satisfactiei clientilor prin reducerea timpului de asteptare pentru instalarea serviciilor si a duratei deranjamentelor tehnice.

    Regulile jocului:
    • Contribui la cresterea calitatii vietii clientilor prin - instalarea si punerea in functiune a echipamentelor de acces necesare (VPN, Metronet, IP Fix, IP Transit, Clear Channel, L2 Connect, DSL, FTTX, ISDN, PABX, circuite inchiriate, retele de interior, etc.)
    • Contribui la imbunatatirea satisfactiei clientilor prin - identificarea deranjamentelor din reteaua de acces, efectuarea intretinerii corective a echipamentelor, utilizand dispozitive electronice de testare, masurare si monitorizare pentru a identifica problema, a evalua cauza si a izola si restabili deranjamentul
    • Contribui la imbunatatirea legaturii cu clientii prin - rezolvarea cererilor de noi servicii sau remediere a unor deranjamente, informarea cu privire la stadiul de solutionare a acestora si a-i asigura ca problema le-a fost rezolvata
    • Vei completa formulare si rapoarte standard, conform procedurilor operationale, cu privire la statusul/evolutia muncii prestate – pentru a putea fi felicitat pentru munca exceptionala pe care o faci.

    Alte informatii

    Beneficiile noastre:
    • Servicii medicale pentru tine si familia ta
    • Tot ce poti citi cu Bookster!
    • Plan individual de beneficii, flexibil in functie de nevoile tale
    • Plan de dezvoltare personala si profesionala
    • O echipa si o companie care conecteaza oameni.

    Doar candidatii selectati vor fi contactati!