INSPECTOR RESURSE UMANE - contract de colaborare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Artem Homine active.


Vezi toate job-urile INSPECTOR RESURSE UMANE - contract de colaborare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Artem Homine
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: part-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 05.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    ARTEM HOMINE este agentia de Recrutare si Selectie de Personal si Consultanta in domeniul Resurselor Umane ce s-a nascut din dorinta de a veni atat in intampinarea companiilor cat si a persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca.
    Oferim servicii de recrutare si selectie de personal , profil psihometric de competente profesionale si personalitate , profil de compatibilitate si personalitate a echipei , analiza organizationala prin sondaje de opinie a angajatilor , servicii de outplacement , consultanta resurse umane si consiliere in dezvoltarea personala si profesionala .

    Cerinte

    • Statut de PFA sau SRL
    • Experienta in domeniul administrarii de personal – cel putin 2 ani
    • Cunostinte foarte bune de legislatia muncii
    • Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special Excel
    • Abilitati de analiza si sinteza
    • Atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare

    Responsabilitati

    • Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor
    • Pregatirea documentelor de personal: contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare/suspendare, note de lichidare etc.
    • Introducerea si transmiterea in Revisal a tuturor modificarilor intervenite la nivel de salariat
    • Mentinerea relatiei cu institutiile statului (ITM, ANOFM, CNAS )
    • Completarea si eliberarea adeverintelor pentru salariati
    • Intocmirea rapoartelor specifice resurselor umane
    • Intocmirea listelor de tichete de masă și distribuirea acestora către salariați
    • Verificarea pontajelor si evidenta concediilor de odihna si a concediilor medicale
    • Revizuirea si completarea Regulamentului Intern si a organigramei companiei
    • Gestionarea planului de training si a evaluarilor de performanta ale salariatilor

    Alte informatii

    DETALII

    - se va incheia contract de colaborare, nu contract individual de munca
    - plata se va face pe ora lucrata
    - programul este flexibil ( 15 - 20 h / saptamana )
    - se asigura birou de desfasurare a activitatii
    - exista posibilitatea de a lucra atat la birou cat si de acasa

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Artem Homine. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Artem Homine >>