Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
INSPECTOR RESURSE UMANE - contract de colaborare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ARTEM HOMINE active.Vezi toate job-urile INSPECTOR RESURSE UMANE - contract de colaborare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ARTEM HOMINE |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.08.2021 |
Remote work: | On-site |
ARTEM HOMINE ofera servicii de recrutare si selectie de personal , profilare de competente profesionale si personalitate a angajatilor , profil de compatibilitate a echipei , analiza organizatiei prin sondaje de opinie a angajatilor si consultanta in domeniul resurselor umane .
Clauza GDPR
ARTEM HOMINE proceseaza datele dvs personale in scopul recrutarii pentru aceasta pozitie vacanta. Prin aplicarea la acest job si transmiterea CV-ului dvs., sunteți implicit de acord cu această procesare. ARTEM HOMINE asigură respectarea protecției datelor personale ale tuturor aplicantilor, in conformitate cu legislatia in vigoare .
• Statut de PFA sau SRL
• Experienta in domeniul administrarii de personal – cel putin 2 ani
• Cunostinte foarte bune de legislatia muncii
• Cunostinte de operare a pachetului MS Office – in special Excel
• Abilitati de analiza si sinteza
• Atentie sporita la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare
• Gestionarea dosarelor de personal ale salariatilor
• Pregatirea documentelor de personal: contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare/suspendare, note de lichidare etc.
• Introducerea si transmiterea in Revisal a tuturor modificarilor intervenite la nivel de salariat
• Mentinerea relatiei cu institutiile statului (ITM, ANOFM, CNAS )
• Completarea si eliberarea adeverintelor pentru salariati
• Intocmirea rapoartelor specifice resurselor umane
• Intocmirea listelor de tichete de masă și distribuirea acestora către salariați
• Verificarea pontajelor si evidenta concediilor de odihna si a concediilor medicale
• Revizuirea si completarea Regulamentului Intern si a organigramei companiei
• Gestionarea planului de training si a evaluarilor de performanta ale salariatilor
DETALII
- se va incheia contract de colaborare, nu contract individual de munca
- plata se va face pe ora lucrata
- programul este flexibil ( 15 - 20 h / saptamana )
- se asigura birou de desfasurare a activitatii
- exista posibilitatea de a lucra atat la birou cat si de acasa
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
HR Recruitment Assistant with French Hybrid |
Raporteaza eroarea la