Asistent Manager Magazin

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Giurgiu
  • Actualizat la: 30.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Cum îți dai seama că te potrivești?
    - Ai studii medii finalizate; studiile superioare absolvite constituie un avantaj;
    - Ai minim 1 an experiență profesională anterioară relevantă;
    - Ești rezistent la stres și flexibil;
    - Ești amabil și orientat către client.

    Responsabilitati

    Ce vei face?
    - Vei coordona echipa si vei fi responsabil de comenzile de marfă, de gestiunea stocurilor și vei participa la inventare;
    - Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin;
    - Te vei asigura că indicatorii operaționali și de personal se îndeplinesc și vei oferi suportul colegilor în realizarea acestora;
    - Vei prelua și gestiona solicitările și eventualele reclamații ale clienților;
    - Vei avea un rol activ în activitatea zilnică din magazin.

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Salariu atractiv;
    - Tichete de masa;
    - Contract de munca nedeterminat.