ANGAJAM FUNCTIONAR ECONOMIC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MIR International Service active.


Vezi toate job-urile ANGAJAM FUNCTIONAR ECONOMIC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: MIR International Service
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 03.08.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem companie 100% romaneasca, infiintata in 1996. Scopul nostru este asigurarea serviciilor de contabilitate și management financiar-contabil în concordanță cu legislația în vigoare și la standarde înalte. Pentru noi fiecare membru al echipei este important, indiferent daca este din departamentul de contabilitate, de resurse umane, juridic sau administrativ! Te asiguram ca ne adaptam conditiilor existente si ne desfasuram activitatea in conditii de siguranta atat pentru noi cat si pentru clientii nostril.

    Daca acest rol/loc este cel mai potrivit pentru tine, te asteptam cu drag sa bifam provocarile de crestere impreuna! Poti aplica “aici” sau poti trimite CV-ul tau, la adresa de mail: camelia.calinescu@mir.ro sau recrutare@mir.ro.

    Daca nu este pentru tine, te rog sa dai un SHARE catre prieteni sau cunoscuti!

    Este o super oportunitate de care s-ar putea sa profite unul dintre prietenii tai.

    Multumim!

    Cerinte

    1. esti proaspat absolvent de liceu (promotia 2020, 2021) sau esti student
    2. esti o persoana orientata spre cariera profesionala cu dorinta de perfectionare continua
    3. poti sa gestionezi mai multe proiecte in acelasi timp
    4. vrei sa inveti "pe viu" cum functioneaza o firma
    5. ai capacitatate de comunicare si relationare
    6. ai spirit proactiv
    7. ai simtul responsabilitatii
    8. esti prieten cu calculatorul, nu iti sunt necunoscute Word si Excel si inveti cu usurinta sa lucrezi intr-un program
    9. stii o limba straina la un nivel mediu

    Responsabilitati

    1. lucrul in stransa colaborare cu celelalte departamente
    2. redactare documente pentru firma si pentru clientii firmei;
    3. centralizari de documente, alfabetic, cronologic etc.
    4. scanare, printare si salvare documente;
    5. inregistrare corespondenta;
    6. alte sarcini si reponsabilitati in functie de necesitatile societatii.
    7. perfectionare si invatare continua

    Alte informatii

    Pentru ca fiecare zi e o provocare, ne asiguram ca echipa noastră este la curent cu noutățile în domeniul activității pe care o desfășurăm, cu noutatile din domeniul tehnologiei informației si comunicațiilor, ca ne adaptam conditiilor existente.
    Daca acest rol/loc este cel mai potrivit pentru tine, te asteptam cu drag sa bifam provocarile de crestere impreuna!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (116)