Laboratorul Central Regina Maria angajeaza gestionar

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Farmacie - Medicina
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    - Experienta pe un post similar de minim 1 an
    - Simt ridicat de responsabilitate;
    - Bune cunostinte profesionale
    - Cunostinte utilizare PC;
    - Bun organizator si eficient pe postul sau.

    Responsabilitati

    -Înregistrezi cu acuratețe, sistematic și cronologic în sistemul de gestiune a datelor, documentele de intrare în depozit, documentele de ieșire din depozit, documentele cu regim special.
    -Tii evidenta bonurilor de consum si a stocurilor.
    -Răspunzi de recepția cantitativă și calitativă a mărfii (în limita posibilității de evaluare a articolelor specifice de marketing) si de manipularea acesteia.
    -Intocmesti NIR si note de transfer, in conformitate cu procedurile de lucru.
    -Eliberezi și distribui marfa din depozit la cererea solicitanților interni, în limita programului de eliberare materiale.
    -Urmărești și raportezi periodic rotația de stoc pe tipuri de produse și balanța de materiale.
    -Centralizezi și comanzi periodic produse din nomenclator, de la furnizorii agreați, la nivelul departamentului.
    -Realizezi rapoarte și analize periodice (lunare, trimestriale, anuale) ale activității, în conformitate cu aria ta de competență.
    -Raspunzi de arhivarea tuturor documentelor ce tin de activitatea curenta.
    -Informezi solicitanții achizițiilor/ responsabilii de buget și faci follow up pe proiectele de comandă și de depozitare care îți revin.
    -Răspunzi de procesul de inventariere periodică a produselor din gestiune și participi la efectuarea inventarului anual.
    -Urmărești completarea de către furnizori a documentelor fiscale, conform legislației.
    -Acorzi suport operațional în activitatea de achiziții (poti lua parte la intalniri cu diferiti furnizori).
    -Raportezi superiorului direct diferențele dintre marfa fizică și cea scriptică la recepția mărfii în magazie