Referent Achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile IHM Total Consult Romania active.


Vezi toate job-urile Referent Achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: IHM Total Consult Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 31.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    IHM Total Consult is, beginning with June 2019, part of SGB Humangest Holding, an Italian group of companies offering specialized consulting services in the field of human resources selection, training and management. IHM Total Consult was founded in 2004 and is now ranked among the top 5 HR players on the Romanian market, considering turnover.
    All resumes and data are considered confidential and will be evaluated only for projects matching your professional experience.  

    Cerinte

    Recrutam Referent Achizitii pentru unul dintre clientii nostrii, o companie multinationala, cu locatia in Biled, judetul Timis.

    Cum ştii ca esti persoana pe care o cautam?

    • Ai studii superioare finalizate;
    • Ai experienta de 1-3 ani in domeniul achizitiilor intr-o firma de productie;
    • Ai cunostinte de limba engleză la nivel conversational.

    Responsabilitati

    Ce presupune munca unui referent achizitii?

    • Realizarea comenzilor pentru aprovizionarea cu materii prime, materiale si consumabile;
    • Mentinerea evidentei stocurilor si transmiterea consumurilor departamentului contabil pentru procesare;
    • Mentinerea legaturii cu actualii furnizori si identificarea noilor furnizori;
    • Negocierea si revizuirea contractelor cu furnizorii;
    • Verificarea facturilor pentru produsele intrate si transmiterea departamentului contabil;
    • Planificarea si urmarirea transporturilor de materiale de la furnizori;
    • Realizarea activitalitor de receptie cantitativa si calitativa a produselor.

    Alte informatii

    Ce iti oferim noi?

    • Pachet salarial atractiv;
    • Tichete de masa in valoare de 15.18 lei;
    • Program de luni pana vineri, 8 ore pe zi;
    • Asigurare medicală privată;
    • Prime de sarbatori, de vechime si pentru anumite evenimente speciale;
    • Transport asigurat.

    Te-am făcut curios? Pentru mai multe informatii, contacteaza-ne la 0736.391.361.