Consiler Front Office

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Consiler Front Office active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 31.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem comunitatea Creatorilor de energie a ENGIE Romania, filiala locală a Grupului ENGIE, unul dintre principalii actori globali din domeniul energetic. La ENGIE, oferim clienților noștri gaze naturale, energie electrică și servicii tehnice. Pe lângă aceste activități tradiționale, lucrăm la dezvoltarea de servicii noi și produse prietenoase cu mediul înconjurător. Îi ajutăm pe clienții noștri să producă energie, prin cogenerare sau instalare de panouri fotovoltaice, dar și să aleagă soluții de mobilitate verde – prin instalarea de stații de încărcare pentru mașini electrice sau alimentarea flotelor cu gaz natural comprimat.

    Cerinte

    • Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat (studiile superioare finalizate cu diploma de licenta reprezinta avantaj);
    • Experienta de minimum 1 an in lucrul cu clientii;
    • Cunostinte operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, SAP (ISU si CRM);
    • Abilitati de comunicare si prezentare;
    • Capacitatea de a asculta si de a rezolva problemele clientilor;



    Responsabilitati

    • Identifica solicitarile clientilor, ii consiliaza sau ii orienteaza in vederea solutionarii problemelor pentru care acestia s-au prezentat, in vederea cresterii satisfactiei si loialitatii clientilor.
    • Primeste, verifica si inregistreaza cererile si reclamatiile clientilor.
    • Rezolva solicitarile clientilor: comunicare sold, eliberare extrase cont si info cont, explicatii facturi estimate si regularizari, alocare ajutoare incalzire, amanari de plata si esalonari, comunicare sold, eliberare extrase cont si info cont.
    • Asigura gestionarea eficienta a contractelor si actualizarea datelor clientilor casnici si non-casnici in sistemul informatic.
    • Modifica si actualizeaza datele de baza clienti casnici si non-casnici in baza solicitarilor clientilor sau a corespondentei cu acestia (schimbari de partida, procesare contracte furnizare energie, procesare contracte prestari servicii, scanare documente).
    • Identifica, punctual si manual, clienti restantieri si prelucreaza notificari de deconectare/reconectare, asigurand o permanenta legatura cu operatorul de distributie in acest sens.
    • Emite in sistem ordine de reluare a serviciului de furnizare la solicitarea clientului si in baza dovezii ca acesta a achitat debitele restante.

    Alte informatii

    Program:
    Luni - Vineri: 8:30 - 16: 30
    Contract: perioada determinata ( 6 luni )

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (167)