Sales Advisor IPP - Vodafone Store Drobeta

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.


Vezi toate job-urile Sales Advisor IPP - Vodafone Store Drobeta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Vodafone Romania
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Drobeta Turnu-Severin
  • Actualizat la: 31.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Every great brand stands for something and, at Vodafone, our purpose is ‘to connect for a better future’.
    Vodafone is a leading telecommunications company in Europe and Africa. Our expertise and scale give us a unique opportunity to drive positive change for society. Our networks keep family, friends, businesses and governments connected and – as the COVID-19 pandemic has proven – we play a vital role in keeping economies running and the functioning of critical sectors like education and healthcare.
    Working at Vodafone is all about helping people to benefit from the new technology and innovations. We bring the future to even the most remote places, using technology to help families in disaster zones, enabling access to digital for the vulnerable, connecting millions of vehicles to the internet and thinking about technology that doesn’t even exist yet.
    Over 30 years ago, we made the first ever mobile phone call and sent the first SMS in Britain and have been changing the lives of billions of people ever since. In Romania, we are also carrying a long history of firsts – first mobile operator in Romania, first GSM operator to launch the short messaging service (SMS) and first to offer GPRS (2001), 3G (2005), 4G (2012) and 5G (2019) services – and innovations: we offered world’s first live hologram concert and, later, 4K holograms of Romanian mothers.
    We believe being different is good. We can only leverage this diversity by building an inclusive culture where everyone is respected, can be themselves and strive to be their best. We do this through our maternity and parental leave policies, by empowering women through connectivity and improving access to education and digital skills for women, girls, and society at large. We are respectful of all individuals, irrespective of race, ethnicity, disability, age, sexual orientation, gender identity, belief, culture or religion. Your different perspectives help us to shape the future.
    At Vodafone, we are also taking significant steps to reduce our impact on our planet by reducing our greenhouse gas emissions by 50% by 2025, purchasing 100% of our electricity from renewable sources by 2025, and reusing, reselling or recycling 100% of our redundant network equipment.

    The future is exciting. Ready?

    Cerinte

    Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică, în care fiecare provocare este tratată cu entuziasm și seriozitate, atunci înseamnă că ești pe drumul cel bun pentru а deveni următorul Sales Advisor – IPP.

    Certificări/competențe necesare:
    Diploma Bacalaureat esențială / Preferabil Diploma studii superioare
    Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook)
    Cunoștințe limba engleză nivel conversațional
    Preferabil experiența în IT&C, Vânzări/Retail

    Responsabilitati

    Scopul postului: interacționează cu clienții, în magazin sau telefonic, cu scopul de a promova serviciile și produsele Vodafone și de a răspunde solicitărilor de suport ale clienților.

    Responsabilități principale:
    Promovează activ produsele și serviciile Vodafone și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite;
    Evaluează fiecare situație prezentată de client și folosește tehnici de vânzare consultativă;
    Rezolvă solicitările clienților și oferă informații de natură comercială (oferta, preț, condiții contractuale etc.) și tehnică (caracteristici, rețea, service etc.) despre produse și servicii;
    Solicită constant feedback de la client pentru a se asigura că soluția găsita este cea potrivită pentru client;
    Împărtășește feedback-ul cu managerul direct și cu echipa pentru a îmbunătăți experiența clientului;
    Administrează eficient fluxul de clienți din magazin prin: informarea clienților în privința timpului de așteptare, oferirea de suport pentru emiterea bonurilor de ordine (unde este cazul), explicarea modului de preluare la biroul unui consultant, indicarea zonelor de așteptare din magazine;
    Efectuează apeluri, în programul de Telesales sau Call center, în funcție de nevoile de business.

    Ce îți oferim:
    Pregătire intensă în sesiuni de training cu durata de 2 săptămâni
    Participarea la concursuri și acordarea unor bonusuri care recompensează performanța individuală și pe cea de echipă;
    Susținere și promovare în carieră;
    Telefon de serviciu și abonament nelimitat de voce și date

    Alte informatii

    IPP (Instore Power Provider) reprezintă mandatarul Vodafone Romania pentru serviciul Sales Advisor.