Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Customer Service Advisor/Sr. Advisor – Timișoara
This job is no longer active!View all jobs Tech Mahindra activeView all jobs Customer Service Advisor/Sr. Advisor – Timișoara active on Hipo.roView all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro |
Employer: | Tech Mahindra |
Domain: |
|
Job type: | full-time |
Job level: | 0 - 1 years of experience |
Location: |
|
Updated at: | 16.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Experiență:
- Customer Support Advisor – 0- 2 ani experiență
- Sr. Customer Support Advisor – minim 2 ani experiență
- Furnizarea de servicii rapide și eficiente, asistând clienții ținând cont nevoile lor imediate
- Rezolvarea situaților apărute într-o manieră prietenoasă și de ajutor
- Rezolvarea imediată sau escaladarea problemele apărute ale clienților conform procedurilor definite.
- Escaladarea rapidă a cazurilor nerezolvate către echipa de asistență
- Lucru independent cât și în cadrul unei echipe pentru a maximiza potențialul echipei
- Gestionarea situațiilor apărute și comunicarea progresului în timp util utilizatorilor
- Acționați ca un singur punct de contact pentru chat-ul live și rețelele sociale de la utilizatori în ceea ce privește comenzile / interogările etc., oferind o experiență excelentă pentru clienți
- Asigurarea menținerii un grad ridicat de servicii oferite clienților pentru toate întrebările de asistență respectând toate principiile de gestionare a serviciilor oferite
- Stabilirea unei bune comunicări intre contactele interne si externe
- Obținerea indicatorilor cheie de performanță (KPI), menținând în același timp o calitate excelentă
- Respectarea procedurilor, politicilor, ghidului de confidențialitate și a legislației privind protecția datelor TechMahindra
- Studii superioare sau medii
- Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă germană / franceză / engleză
- Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj
- Flexibilitate in orele de lucru
- Bune abilități de comunicare
- Persoana flexibilă orientata către clienți
- Abilitați creative de soluționare a problemelor
- Disponibilitate de a lucra in schimburi
- Experiența in domeniu reprezintă un avantaj
- Capacitatea de adaptare la un mediu de lucru aflat într-o continuă evoluție
- Pachet de asigurare medicală pentru asociați și persoanele aflate în întreținerea acestora
- Bonus de vacanță, eligibil pentru 10 zile consecutive PTO (Personal Time off)
- Plata bonusului / eveniment (naștere / decesul unui membru al familiei de gradul 1)
- Bonuri de masă
- Beneficii sportive
- Bonus de Ziua Copilului - 1 iunie
- Bonus de Ziua Femeii - 8 martie
- Timp liber personal bazat pe vechime
- Reduceri la peste 600 de parteneri
- Chat live și asistență pentru rețelele sociale, cum ar fi Facebook Messenger, Instagram, Youtube, Twitter, LinkedIn, Snapchat etc.
- Retails LOBs, in principal categorii de moda
- Cunoașterea metodelor de plată precum VISA, MasterCard, PayPal, American Express etc. reprezintă un avantaj
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Representative - German Timisoara, | |
Customer Support Representative with Czech Timisoara, | |
Customer logistics responsible Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (44) |
Raporteaza eroarea la