Responsabil Administrare Personal - McDonald's Cluj

Angajator: McDonald's Romania
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    A lucra alături de McDonald's înseamnă mai mult decât a avea un loc de muncă - toate calificările noastre sunt create astfel încât să dezvolte atât latura profesională, cât şi pe cea personală a angajaților.

    Suntem de 25 de ani alături de clienții din România și le oferim în fiecare zi produsele preferate, în cele 88 de restaurante si 44 de McCafe, in 27 de orase din țară. Descrierea companiei
    Incepand cu anul 2016, McDonald’s este parte a familiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Romania, Estonia, Grecia, Letonia, Lituania si Malta. Premier Capital opereaza 149 de restaurante in zone de top, mai mult de jumătate dintre ele fiind cu McDrive si numerase cafenele McCafe.
    Pana in prezent, McDonald’s a investit peste 900 de milioane de lei în Romania, are 5.200 de angajati si primeste zilnic peste 230.000 clienti. Alte 18 milioane de lei au fost investiti in proiecte de educatie si sanatate si peste 20.000 de familii sunt sprijinite prin intermediul Fundatiei Ronald McDonald.
    Alatura-te echipei noastre pentru a scrie impreuna urmatoarele capitole din povestea Mcdonald’s!
    Pentru a afla mai multe despre posturile disponibile acceseaza mcdonalds.ro/cariera .

    Cerinte

    Studii medii finalizate
    Experienta minim 6 luni pe o pozitie similara
    Certificarea de Inspector Resurse Umane reprezinta un avantaj
    Atitudine pozitiva si orientare catre client, intern si extern
    Abilitati avansate de comunicare la toate nivelurile
    Capacitatea de a respecta termenele si de a indeplini sarcinile la timp
    Spirit de initiativa si capacitatea de a propune solutii pentru problemele ce tin de angajatii restaurantului

    Responsabilitati

    Actioneaza ca un reprezentant al departamentului de resurse umane in restaurant, avand responsabilitati in procesele de recrutare, angajare si selectie lucratori comerciali
    Participa la sesiunile de comunicare cu echipa, aduce informatii si clarificari privind politicile de resurse umane
    Este pregatit sa raspunda solicitarilor angajatilor cu privire la clarificari pontaje, procesare zile concediu, adeverinta de munca etc.
    Respecta si se ghideaza dupa regulamentul de ordine interioara
    Este responsabil cu intocmirea si inregistrarea in termenele legale a contractelor de munca ale angajatilor, cu incetarea acestora in termenele legale si cu efectuarea modificarilor lunare privind statutul angajatilor in sistemul electronic intern de gestiune a resurselor umane
    Menține evidenta dosarelor de personal, atat electronic cat si fizic, si a documentelor pe care trebuie sa le contina acestea
    Organizeaza arhiva restaurantului si o preda firmei responsabile pentru arhivarea documentelor
    Tine zilnic evidenta orelor angajatilor, a concediilor tuturor angajatilor (odihna, medicale, fara plata), a documentatiei privind abaterile disciplinare
    Tine evidenta carnetelor de sanatate ale angajatilor si este responsabil cu planificarea si verificarea vizelor medicale

    Alte informatii

    Beneficii:
    •Pachet salarial atractiv – 2700 RON la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix si tichete de masa in valoare de 20 Lei /zi lucrata);
    •Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru;
    •Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare;
    •Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.