Assistant manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Assistant manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    - studii superioare;
    - experienta de minim 1 an pe un rol similar;
    - cunostinte de utilizare suita Microsoft;
    - cunoasterea limbii engleze;
    - foarte bune abilitati organizatorice si de comunicare.

    Responsabilitati

    - indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului General;
    - preluarea corespondentei fizice si electronice, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util;
    - corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta/curier, e-mail;
    - organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor;
    - pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor responsabile, a intalnirilor (sedinte, videoconferinte, cursuri, etc.);
    f- aciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna;
    organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate;
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    - efectuarea operatiunilor de facturare;
    - oferirea suportului permanent colegilor.

    Alte informatii

    - colectiv de munca tanar si dinamic;
    - program flexibil;
    - contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu fix.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (38)