Policlinica Regina Maria cauta Gestionar in Iasi

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Policlinica Regina Maria cauta Gestionar in Iasi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 23.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Cerinte:
    -persoana organizata, atenta la detalii;
    -cunostinte bune de Excel;
    -studii economice finalizate;
    -cunostinte de contabilitate primara;
    -experienta anterioara pe post similar reprezinta avantaj.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    -efectuezi activități de comandă, depozitare, recepționare și eliberare marfă din depozit;
    -gestionezi și răspunzi de înregistrările documentelor de intrare - ieșire din gestiune;
    -asiguri conformitatea cu prevederile legale în ceea ce privește gestiunea stocurilor;
    -tii evidenta bonurilor de consum si a stocurilor;
    -intocmesti NIR si note de transfer, in conformitate cu procedurile de lucru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Iasi,

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (20)