Achizitor

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Grupul Holcim Romania active.


Vezi toate job-urile Achizitor active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Constructii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Grupul Holcim Romania
Domeniu:
  • Constructii
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Campulung Muscel
  • Actualizat la: 06.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Despre Holcim România

    Grupul de companii Holcim România include Holcim România (două fabrici de ciment în Câmpulung și Aleșd, o fabrică de BCA la Adjud, o stație de măcinare, 28 stații de betoane, patru stații de agregate, două stații de lianți speciali, trei terminale de ciment, trei puncte de lucru pentru pre-tratarea deșeurilor - prin Geocycle) și Somaco Grup Prefabricate (cinci fabrici de prefabricate).

    Grupul de companii Holcim România activează în zona producției de materiale de construcții performante, având ca principal obiectiv tranziția către o afacere complet sustenabilă, prin dezvoltarea unor produse cu amprentă de carbon cât mai redusă și printr-o preocupare constantă pentru protecția mediului. Toate proiectele companiei lucrează în sinergie pentru consumul responsabil de resurse naturale, utilizarea de tehnologii eficiente energetic, reducerea emisiilor, scăderea impactului din transport prin optimizarea traseelor de distribuție și prioritizarea mijloacelor cu consum redus de combustibil.

    Specialiștii Holcim dezvoltă materiale pentru viitor bazându-se pe inovație și digitalizare, având ca principali vectori responsabilitatea socială și față de mediu, pentru comunități mai sustenabile, într-o economie circulară. În total, Grupul Holcim România are aproximativ 2000 de angajați.

    Cerinte

    ● Studii superioare în domeniul tehnic (inginerie mecanică sau electrică).
    ● Experiență relevantă în domeniul achizițiilor în sectorul industrial.
    ● Cunoștințe despre echipamente, servicii de producție și mentenanță industrială.
    ● Abilități de comunicare, relaționare și negociere.
    ● Motivatie pentru dezvoltare continuă.
    ● Inițiativă și orientare către performanță.
    ● Abilități de organizare și planificare.
    ● Competențe operare PC: MS Office; SAP (modulul MM) constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    • Vei asigura procesarea corectă, completă şi eficientă a cererilor de achiziție pentru bunurile şi serviciile din portofoliul alocat.
    • Vei urmări livrarea bunurilor şi prestarea serviciilor comandate, asigurându-te că este efectuată la timp şi conform termenilor contractuali.
    • Vei cerceteta piața, vei colecta oferte şi vei efectua negocieri de preţ cu furnizorii, pentru bunurile şi serviciile definite împreună cu managerul categoriei respective.
    • Vei asigura respectarea procedurilor și politicilor de achiziții.
    • Vei răspunde de corectitudinea datelor create/prelucrate.
    • Vei comunica permanent cu clienții interni şi furnizorii, în vederea îmbunătățirii continue a serviciilor de achiziții oferite.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Campulung Muscel,

    Aplica fara CV
    Campulung Muscel,