Asistent Manager (Director Executiv)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GABTEO HR active.


Vezi toate job-urile Asistent Manager (Director Executiv) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: GABTEO HR
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.

    Cerinte

    - studii superioare
    - experienta minim 2 ani
    - foarte bune abilitati de comunicare
    - capacitate de organizare si planificare
    - capacitate de a respecta termene
    - spirit de observatie si atentie sporita la detalii
    - gandire analitica
    - persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres
    - seriozitate si confidentialitate
    - cunostinte bune operare PC MS Office (Word, Excel, navigare internet, Outlook)
    - cunostinte limba engleza scris/vorbit

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    - indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;
    - preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util;
    - redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;
    - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
    - organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;
    - pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri, etc.);
    - faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna;
    - organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate;
    - elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
    - realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
    - participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;
    - facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii;
    - organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;
    - oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.

    Alte informatii

    Angajatorul este: Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, Bucuresti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (158)