Asistent Manager (Director Executiv)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GABTEO HR active.Vezi toate job-urile Asistent Manager (Director Executiv) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | GABTEO HR |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.07.2021 |
Remote work: | On-site |
GABTEO HR – Companie de Consultanta, Executive Search, Head-Hunting si Recrutare de Personal.
- studii superioare
- experienta minim 2 ani
- foarte bune abilitati de comunicare
- capacitate de organizare si planificare
- capacitate de a respecta termene
- spirit de observatie si atentie sporita la detalii
- gandire analitica
- persoana dinamica, pro-activa, cu gandire pozitiva, rezistenta la stres
- seriozitate si confidentialitate
- cunostinte bune operare PC MS Office (Word, Excel, navigare internet, Outlook)
- cunostinte limba engleza scris/vorbit
Responsabilitati:
- indeplineste activitati de secretariat si asistenta, suport managerial acordat Directorului Executiv;
- preluarea corespondentei electronice a Fundatiei, formularea si transmiterea de raspunsuri si redistribuirea mesajelor catre persoanele carora li se adreseaza si care pot raspunde corespunzator la acestea; se asigura ca raspunsurile sunt trimise in timp util;
- redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- organizare/coordonare agende in vederea stabilirii sedintelor; oferirea de sprijin in organizarea sedintelor si redactarea proceselor verbale;
- pregatirea, promovarea si organizarea, sub indrumarea persoanelor responsabile, a intalnirilor (sedinte, ateliere de lucru, prezentari produse, videoconferinte, cursuri, etc.);
- faciliteaza si eficientizeaza procesul de comunicare interna;
- organizarea intalnirilor, a deplasarilor in tara si in strainatate;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- realizarea de rapoarte destinate uzului intern sau extern;
- participarea la evenimente educationale, in concordanta cu abilitatile si cunostintele dobandite;
- facilitarea si organizarea relatiei cu partenerii externi implicati in colaborari in domeniul serviciilor pentru pacienti si familii;
- organizarea sedintelor de Consiliu Director, intocmirea minutelor si diseminarea informatiei;
- oferirea suportului permanent Directorului Executiv si membrilor Consiliului Director.
Angajatorul este: Fundatia HOSPICE Casa Sperantei, Bucuresti.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Assistant Department Manager Sales (m/f/d) BUCURESTI, | |
ASISTENT MANAGER BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (158) |
Raporteaza eroarea la