Manager de librarie

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cărturești active.


Vezi toate job-urile Manager de librarie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Cărturești
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Educatie - Training
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2021

    Începe cu noi următorul capitol!

    Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.

    Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.

    Căutăm un bun observator al naturii umane, pe cineva care știe cum să pună problema, cum să gestioneze, să prioritizeze sarcinile și să le transmită oamenilor din echipă, cum să facă planuri într-o echipă și să sărbătorească în echipă. Cineva cu experiență de leadership și managementul oamenilor de cel puțin doi ani într-un domeniu din retail. Un om care înțelege un plan de business și se ghidează după indicatorii de performanță. Care știe să scrie e-mailuri și rapoarte în Excel, dar și să vorbească face-to-face cu oamenii pe care îi coordonează.

    Căutăm pe cineva care să ne inspire și de la care să învățăm. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor. Un om care știe când să ia pauză și când să își suflece mânecile și să se apuce de treabă.

    Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.

    CE AI DE FĂCUT:

    Recrutezi, formezi & dezvolți o echipă în care toată lumea se simte bine
    Planifici, organizezi & supervizezi activitățile din librărie
    Analizezi indicatorii de performanță și lucrezi la îmbunătățirea lor
    Te asiguri că serviciile librăriei sunt la standardele Cărturești
    Pui în practică și urmărești rezultatele acțiunilor de marketing și promovare
    Te asiguri că toate merg bine în librărie (echipamente, mobilier etc.)
    Reprezinți Cărturești în relațiile cu cititorii, furnizorii și autoritățile
    Colaborezi cu colegii din celelalte librării și din departamentele de suport.

    BENEFICIILE TALE:

    Nivelul de salarizare variază în funcție de abilitățile și experiența ta.
    Tichete de masă.
    Decont de transport.
    Discount special la toate cumpărăturile din Cărturești.

    ȘI CEVA ÎN PLUS:

    Participi la traininguri interne și ai invitații la conferințe, workshopuri, concerte sau alte evenimente culturale. Ești mereu la curent cu noutățile din domeniu & cunoști oameni interesanți și personalități din lumea culturală.

    Te poți implica în proiecte interdepartamentale și îți poți vedea ideile implementate în librării.

    Poți călători în țară în cadrul schimburilor de experiență între librăriile din rețea.

    Ai cei mai cool colegi, iar extensia biroului tău este o librărie întreagă.