Customer Service Representative - Multinational FMCG Company

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile Customer Service Representative - Multinational FMCG Company active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    The jobholder is the ultimate point of contact with customers within the Supply Chain function and plays an important role on driving corrective actions through the whole value chain to improve fill rate on time KPI as well as the customer engagement. This should mostly be addressed through Just Ten Minutes (JTM) meetings, which are a critical part of the Customer Company Operating System (CMOS) standard process.

    Customer Services Representatives must be close to Product Supply Coordinators and Co-packing Coordinators in order to maximize operational efficiencies. And at the same time must be close to Key Account Managers to support Sales in highlighting issues related to business performance with our customers

    Contribute to an excellent fill rate on time level and high customer satisfaction, by executing the Order To Bill process, ensuring pro-active resolution of delivery issues.

    Responsabilitati

    Responsibilities
     Manage the full order to bill process to ensure timely and accurate order delivery to customers, including:
     Order capturing process
     Product availability optimization process through Available to Promise (ATP) and coordination with other key functions to maximize it (Product Supply Coordinators, Co-packing Coordinators, Sales Key Account Managers)
     Delivery note automatic creation process
     Proof of Delivery (POD) process
     Manage proactive communication with customers‘ replenishment department on potential service issues (orders/delivery misses, Logistics Providers delays,...)
     Manage in the right way claims, customer returns, refusals to avoid happening in the future
     Report and inform internal key stakeholders (and external if needed) about Customer KPIs
    Establish a customer collaboration plan for key customers across internal and external stakeholders with the objective to improve customer’s performance KPIs and its engagement
    1. Education & Professional Qualification
     High Diploma School
     Language skills: Solid English level (written and oral) plus fluent spoken and written local language(s)
    2. Knowledge/Experience
     Good communication skills
     Customer Oriented
     Previous experience: experience in a similar role is preferable
     Systems knowledge: experience using SAP / Atlas is preferable, as well as experience of using office productivity software (such as Microsoft Outlook, Excel, PowerPoint etc.)
    3. The role might require occasional traveling (mostly to customers to build supply efficiencies)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Giurgiu,

    Vezi job-uri similare (110)