Asistent echipa de vanzari

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Experienta de minim 1 an pe un post similar;
    - Abilitati excelente de comunicare;
    - Cunoștințe avansate în MS Office;
    - Cunoștințe limba engleză - nivel mediu;
    - Capacitatea de a lua decizii;
    - Planificare și organizare;
    - Orientare spre rezultate;
    - Abilitatea de a lucra echipă;
    - Capacitatea de a prioritiza cerințele de suport ale colegilor din departamentul de vânzări.

    Responsabilitati

    Sa pastrezi legatura cu potențialii clienți și să culegi feedback de la ei;
    Să realizezi diverse rapoarte periodice cu privire la vânzările efectuate;
    Să gestionezi baza de date a clienților;
    Să înveți portofoliul de produse și să participi la redactarea de texte pentru prezentări, flyere, site etc;
    Să realizezi traduceri din și în limba engleză;
    Să înregistrezi contractele și să păstrezi evidența lor la zi;
    Să urmărești stadiul în care se află fiecare contract în vederea generării de rapoarte în acest sens;
    Să păstrezi evidența activității personalului de vânzări;
    Să realizezi analize de bază ale rentabilității activitații la nivelul departamentului de vânzări