Contact Center Officer_Outbound (perioada determinata)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Contact Center Officer_Outbound (perioada determinata) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    Profilul tau
    • Abilitati de vanzare, persuasiune;
    • Cunostinte de operare PC (Microsoft Office);
    • Atitudine proactiva si orientare spre rezultate;
    • Abilitati multitasking, prioritizare eficienta, responsabilitate, managementul eficient al timpului;
    • Colaborare eficienta in cadrul echipei.

    Responsabilitati

    Ce vei face
    • Vei promova si vinde produsele si serviciile bancii;
    • Vei consilia clientul in alegerea produsului sau serviciului bancar care i se potriveste;
    • Vei efectua verificarile in sistemele/aplicatiile bancii si ale institutiilor de creditare pentru a verifica eligibilitate clientilor.;
    • Vei desfasura apeluri outbound pe diverse campanii permanente sau sezonale in vederea activarii, retentiei si revanzarii de produse si servicii;
    • Vei desfasura apeluri outbound pe diverse activitati suport pentru clienti in vederea finalizarii unor fluxuri de lucru permanente sau sezonale;
    • Vei prelua si vei rezolva solicitari primite de la clienti prin apeluri telefonice sau prin alte canale de comunicare (email, chat, mesaje Internet Banking sau social media)

    Alte informatii

    Ce iti oferim

    Servicii si shopping:
    • Tichete de masa;
    • Acces la platforma BenefitOnline, modulul de oferte speciale cu reduceri la peste 2500 de parteneri.

    Timp liber si educatie:
    • O zi libera cadou in luna in care te-ai nascut;
    • Tot ce vrei sa citesti de la Bookster.