Inspector Resurse Umane - Perioada determinata de 2 ani

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii medii/superioare. Dacă vorbim de studii sperioare ar fi de preferat studii juridice și/sau master în dreptul muncii sau studii economice;
    - Experiență pe o pozitie similară 1-2 ani.
    - Curs de Inspector resurse umane – obligatoriu;
    - Cunoștințe bune Office (Word, Excel, Power Point);
    - Abilitate de a lucra cu cifre, atenție la detalii;
    - Bune cunoștințe de limba engleză - condiție obligatorie; germana reprezintă un plus;
    - Fire dinamică, flexibilă, sociabilă, foarte bine organizată, cu dorința de a învăța și capacitate de a lucra în echipă;
    - Cunoștințe de SAP HR reprezintă un plus;
    - Carnet conducere categoria B reprezintă un avantaj;
    Disponibilitate pentru deplasări în țară.

    Responsabilitati

    - Întocmeşte şi gestionează documentele de evidenţă a personalului;
    - Actualizează documentaţia referitoare la personal conform modificărilor legislative;
    - Întocmeşte şi gestionează contractele colective de muncă şi contractele individuale; le înregistrează la instituţiile specificate prin lege (REVISAL, ITM, etc.);
    - Arhivează şi menţine în condiţii de confidenţialitate documentele de personal;
    - Centralizează cererile de concedii şi actele doveditoare pentru a realiza centralizări şi situaţii ale concediilor de odihnă, medicale, fără plată, prenatale etc;
    - Centralizează pontajele lunare;
    - Ține legătura cu partenerii companiei pe parte de beneficii pentru angajați, SSM, recrutare, leasing de personal, etc.;
    - Oferă angajaţilor informaţii privind problemele de personal, la solicitarea acestora sau la apariţia unor modificări în documentele sau procedurile de personal;
    - Administrează şi actualizează baza de date a personalului, în format electronic;
    - Realizează rapoarte din baza de date, privind dinamica personalului, la cerere sau periodic;
    - Realizează statele de plată pentru personalul instituţiei şi calculează salariile realizate de fiecare angajat;
    - Întocmeşte declaraţiile privind contribuţiile la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale, asigurărilor de şomaj si pentru asigurările de sănătate și le transmite către contabilitate;
    - Întocmește și transmite situațiile statistice solicitate de INS;
    - Înregistrează modificările în structura şi numărul de personal (angajări, demisii, transferuri, promovări etc);
    - Întocmeşte deciziile de personal şi actele adiţionale la contractul de muncă;
    - Realizează dosarul fiecărui angajat în care se păstrează toate documentele acestuia;
    - Răspunde întrebărilor angajaţilor referitor la payroll; întocmește și eliberează adeverințele pentru salariați;
    - Pregătește și depune la CASS documentația necesară pentru recuperarea banilor de la FNUASS;
    - Participă activ în procesele de recrutare (selecție CV-uri, programări interviuri, etc.);
    - Participă activ în procesul de inducție al noilor angajați;
    Disponibilitate de implicare și în alte proiecte.