Technical Support Level 1

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Technical Support Level 1 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Arad
  • Resita
  • Timisoara
  • Actualizat la: 22.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    Basic knowledge of Windows, UNIX, Linux, Database (Level 1, but not 0);
    Excellent command of English;
    French Spanish German is a plus;
    Work in shifts, 24/7 support;
    Ability to work well as a team member;
    Methodical and focused approach to work;
    Very good communication abilities;
    Initiative and good learning abilities.

    Responsabilitati

    Provide Level 1 mentorship inside Aplication Hosting Solutions for incidents and issues;
    Ticketing system oppertation;
    24x7 L1 support and tasks for SH/SAP/ATM/DBA;
    Cross tower Monitoring and Incident Support;
    Assure the operation of Hardware and Software systems;
    Conduct all preparative actions in order to ensure full operation and availability of the environment.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (156)