Technical Support Level 1
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.Vezi toate job-urile Technical Support Level 1 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | GiGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.09.2021 |
Remote work: | On-site |
We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.
Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.
Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.
Basic knowledge of Windows, UNIX, Linux, Database (Level 1, but not 0);
Excellent command of English;
French Spanish German is a plus;
Work in shifts, 24/7 support;
Ability to work well as a team member;
Methodical and focused approach to work;
Very good communication abilities;
Initiative and good learning abilities.
Provide Level 1 mentorship inside Aplication Hosting Solutions for incidents and issues;
Ticketing system oppertation;
24x7 L1 support and tasks for SH/SAP/ATM/DBA;
Cross tower Monitoring and Incident Support;
Assure the operation of Hardware and Software systems;
Conduct all preparative actions in order to ensure full operation and availability of the environment.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Support Engineer Aplica fara CV | |
1st level support with English for LeanIX Timisoara, | |
Associate Technical Support Engineer Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (161) |
Raporteaza eroarea la