Informational Developer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources Services SRL active.


Vezi toate job-urile Informational Developer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    • First level university degree
    • Typically, 1-2 years of related experience (e.g. customer service, programming, process improvement).
    • Nice to have knowledge in HTML/CSS but is not mandatory
    • Fluency in English
    • Pro-active approach. Passionate about technologies and process improvement
    • Demonstrated teamwork and collaboration skills

    Responsabilitati

    • Understand the Digital Adoption Platform concept and technology and determine how we can best leverage it.
    • Attend all required trainings and provide feedback, information, and recommendations in support of training improvements
    • Learn how to load content onto a Digital Adoption Platform
    • Act as team member by providing information, analysis, and recommendations in support of team efforts
    • Apply and share best practices within the team
    • Actively participate in the DAP review calls
    • Support the team’s development projects with relevant data and actions
    • Ensure transparency of information, by properly documenting and storing the information of public interest
    • Escalate issues as necessary to ensure an effective resolution
    • Collaborate with other functions and organizations to resolve issues
    • Communicate effectively with stakeholders at the individual contributor level
    • Ensure alignment to Business Unit/country process specifics and turnaround times when automating processes
    • Effectively communicate project roadblocks and proactively search for resolutions in a timely manner