RTR Officer with German (General Ledger)

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Timisoara
  • Actualizat la: 14.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Job requirements:
    • Proficiency in English and German;
    • Minimum of 1 year of accounting experience;
    • University degree in Finance; Good Domain knowledge in General accounting;
    • Basic knowledge in MS Office, especially MS Excel and Word;
    • Good to have: SAP exposure / Process Maps creation /SOP Preparation, knowledge of accounting entries in relation to IFRS;
    • Good verbal & written communication skills;
    • Rigorous and accurate working style.

    Responsabilitati

    Job description:

    • Manual Journal posting;
    • Making Prepayment journals;
    • Checking and posting month end accruals;
    • Balance Sheet account reconciliations;
    • Tax Reporting & Compliance;
    • Forex Gain loss calculation and posting;
    • Medium critical Reporting;
    • Fixed Assets Transactions;
    • ME P&L Analysis;
    • Intercompany Accounting;
    • Quality Assurance;
    • Meet LA Targets.

    Alte informatii

    • Temporary remote work due to the pandemic and return to office after the situation improves;
    • Relocation package; Opportunity to work for one of the biggest brands in the world in a unique work environment;
    • Great career opportunity with a leading international outsourcing company;
    • Opportunity of professional and personal development in a multinational working environment through a variety of training programs (hard/soft skills);
    • Attractive compensation package with full access to a variety of benefits available through an online platform; the package can be customized on monthly basis depending on each employees’ needs.