Asistent Administrare Date - Logistica - 116108

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile METRO Romania active.


Vezi toate job-urile Asistent Administrare Date - Logistica - 116108 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: METRO Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    METRO is a championing Independent Business. For the fourth consecutive year, we are certified as "Top Employer 2024", a certification that places us in the top of the best employers in Romania and Europe. As an international leader in wholesale and METRO's largest sales line, we are passionate about supporting the growth of over 24 million customers, which means 24 million different challenges, ambitions and dreams. We are more than just a supplier; we are trusted relationship builders who understand and anticipate our customers' needs. We have unique food expertise, an outstanding global perspective and decades of experience to ensure they have the best products, services and technologies to succeed. Our team is focused on success, so we look confidently to the future. Our global employer branding campaign "Shape the M" is a recognition of the contribution each METRO Romania employee makes to the success of the company.

    Cerinte

    Pentru a avea succes în acest rol, vei avea nevoie de:
    • Bune abilități de comunicare;
    • Gândire orientată către client și standarde de calitate;
    • Spirit de lucru în echipă;
    • Seriozitate, loialitate, responsabilitate;
    • Cunoștințe de limba engleză si utilizare PC, Office (excel, word);
    • Studii superioare;

    Responsabilitati



    Alătură-te echipei și te vei ocupa de:
    • Administrarea în sistemele informatice a datelor specifice furnizorilor și articolelor (Master Data);
    • Actualizarea permanentă a datelor despre furnizori și articole;
    • Întocmirea rapoartelor specifice și a documentației aferente activității;

    Ce oferim in schimb?
    • Vei avea sprijinul unei echipe de profesioniști;
    • Vei găsi la noi un mediu prietenos și oportunități de dezvoltare;
    • Program scurt vineri (ziua se termină în jurul orei 14:30);
    • Tichete de masă pentru fiecare zi lucrată;
    • Asigurare medicală.

    Alte informatii

    Noi, la METRO, suntem o echipă de 3000 de campioni ai afacerilor independente. Dedicați celor care se dedică muncii lor, lucrăm pentru cei care se trezesc în fiecare dimineață și vor să schimbe ceva. Suntem aici pentru cei care au avut curajul de a-și transforma visul într-o afacere, pentru milioane de antreprenori din întreaga lume. Deși se spune că toate lucrurile se schimbă, un lucru a rămas la fel: noi, acum ca și atunci, nu lucrăm pentru METRO! Lucrăm pentru peste 20 de milioane de clienți METRO, fiecare cu propriile visuri, ambiții și provocări. Pentru ei, găsim soluții personalizate și lucrăm cot la cot pentru a le asigura succesul. Deservim atât micile afaceri cu mari idei, cât și afacerile globale cu priorități locale.

    METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (78)