Asistent manager - Bolintin Deal

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Randstad România active.


Vezi toate job-urile Asistent manager - Bolintin Deal active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Randstad România
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 29.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030.

    Cerinte

    Limba engleza – minimum nivel B1;
    Utilizare pachet MS OFFICE – Word, Excel, PowerPoint - nivel mediu;
    Managementul situatiilor conflictuale;
    Persoana empatica si sociabila;
    Gandire de ansamblu / orientata pe proces;
    Abilitatea de a lua decizii;
    Orientare pe obiectiv;
    Atentie la detalii;
    Gandire si actiune eficienta;
    Abilitati de planificare, organizare si de a lucra sub presiune;
    Atentie distributiva.

    Responsabilitati

    - Elaboreaza materialele si rapoartele necesare pentru transmiterea unor situatii (materiale pentru sedinte, rapoarte specific anumitor departamente, etc);

    - Asigura aprovizionarea periodica si continua cu materiale de protocol si se preocupa in permanente de existente unui stoc, realizand PO-urile necesare in sistemul SAP;

    - Ofera suport pentru organizarea de evenimente pentru angajati sau candidati (solicita oferte, prezinta Managerului de Resurse Umane cele mai bune oferte, tine legatura cu furnizorii de cazare si de alte servicii);

    - Se implica in diverse proiecte de Resurse Umane, la solicitare (ex: proiectele de Responsabilitate Sociala - CSR, dezvoltare de pliante sau alte materiale suport pentru campaniile interne de comunicare, ofera suport in organizarea planurilor de training si in integrarea noilor colegi- organizeaza transport, cazare, etc;

    - Posteaza si comunica pe platforma interna MS Teams toate mesajele de interes general pentru colegii din locatia din Bolintin Deal;

    - Realizeaza rapoarte statistice;

    - Organizeaza deplasarile si delegatiile;

    - Comunica pe patformele interne de comunicare interna MS Teams.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (42)