Mid-office Officer

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    Profilul tau:

    - Absolvent de studii superioare
    - Cunoastite de limba engleza;
    - Cunostinte in utilizarea Microsoft Office (in special Excel);

    Responsabilitati

    Ce vei face:

    - Vei administra activitatile corporative ale companiei;
    - Vei administra contractele companiei si ale fondurilor gestionate;
    - Vei actualiza datele in relatiile cu bancile si brokerii;
    - Vei oferi suport in transpunerea procedurilor provenite de la Grup;
    - Vei intocmi si transmite rapoarte catre Grup;
    - Vei acorda de asistenta departamentului Operatiuni si BO;
    - Vei acorda suport Departamentului de investitii.

    Alte informatii

    NOTA: Rolul este disponibil in cadrul subsidiarei OTP Group - OTP Asset Management.