Specialist Rambursuri

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile Specialist Rambursuri active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Ce ar trebui să ai?
    • Experienta intr-un post similar;
    • Abilitati numerice si cunostinte avansate de utilizare Microsoft Office;
    • Cunostinte de limba engleza (avansat);
    • Experienta anterioara in activitati financiare (verificarea fisierelor de plati lunare);
    • Atentie distributiva, capacitate de concentrare, capacitate de organizare si planificare a muncii, initiative cu deschidere la nou;
    • Atitudine proactiva,capacitate de a lucra independent, dar si in echipa;
    • Cunoastere contabilitate primara constituie un avantaj;
    • Colaborarea cu restul departamentelor interne;

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?
    • Intocmesti rapoartele zilnice privind rambursurile;
    • Urmaresti agentiilor logistice alocate in vederea depunerii rambursurilor conform procedura interna;
    • Modifici rambursurilor conform solicitarilor venite din intern;
    • Modifici si emiti, chitantele din PF in PJ conform solicitarilor venite pe email;
    • Solutionezi spetele privind modificarea statusurilor venite din partea agentiilor alocate
    • Comunici si solutionezi situatiile aparute in fiecare agentie (depozit) alocata privind toate spetele ce tin de rambursuri;
    • Calculezi penalizarile lunare pentru fiecare agentie alocata privind nerespectarea clauzelor contractuale;
    • Verifici zilnic, extrasele bancare privind validarea rambursurilor incasate aferente fiecarei agentii in parte alocate;
    • Intocmesti si urmaresti, incasarea ratelor scadente ale angajamentelor de plata aferente agentiilor alocate;
    • Propui compensarile Online privind stingerea creantelor;
    • Interactionezi strans cu restul departamentelor Comercial,Operational & Financiar;
    • Transmiti situatiile in functie de solicitarile venite din partea coordonatorului direct.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?
    • Un pachet salarial motivant pe bune;
    • Traininguri de specialitate;
    • Abonament pentru servicii medicale.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Job national

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (89)