Asistent Șef Produs EPCS (electro, foto, sunet)

Angajator: Carrefour România
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Lumea Carrefour este un mediu de lucru pe care colegii noștri îl descriu ca fiind a doua familie.

    Diversitatea în Lumea Carrefour se traduce prin varietatea de roluri din magazine și de la sediu, prin egalitatea de șanse, indiferent de gen, vârstă, experiență, etnie, religie sau naționalitate si prin combaterea discriminării, de orice fel.

    În acest sens, încă din 2014 am obținut certificarea europeană GEEIS, iar în 2018 ne-am alăturat Cartei Diversității ca semnatari fondatori.

    Te așteptăm în echipa noastră!

    Cerinte

    Ţine de tine să:

    - Ai studii universitare finalizate
    - Ai experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel) – nivel avansat
    - Cunoști o limbă străină (engleză sau franceză)
    - Fii persoană atentă la detalii și flexibilă
    - Ai rigurozitate, adaptabilitate și atitudine proactivă
    - Ai bune abilități de comunicare și de relaționare

    Responsabilitati

    Ce-ar trebui să faci:

    - Să fii responsabil de centralizarea acordurilor comerciale și notelor de credit aferente contractelor comerciale semnate, cu scopul de a asigura o evidență corectă și completă a acestora;
    - Să transmiți și să asiguri listarea și implementarea produselor în referențial;
    - Să urmărești permanent studiile și analizele de piață transmise de departamentele de specialitate, cu scopul de a te informa asupra evoluției acestora;
    - Să realizezi diverse prezentări și situații financiare, urmând indicațiile care îi sunt trasate de către superiorul direct, respectând termenele limită și asigurând corectitudinea datelor;
    - Să fii responsabil de a te informa în permanență asupra noutăților apărute în domeniul tău de activitate, cu scopul de a-ți îmbunătăți continuu performanța profesională;
    - Să fii reponsabil de extragerea situațiilor de stoc și vânzare pentru categoriile de produse din gamă, cu scopul de a asigura o evidență corectă și completă a ratei de vânzare;
    - Să fii responsabil de centralizarea condițiilor comerciale aferente contractelor comerciale semnate;
    - Să realizezi săptămânal rapoarte referitor la evoluția cifrei de afaceri și marja comercială, pe care îl vei transmite superiorului direct.

    Alte informatii

    Carrefour ține cu tine:

    Tichete de masă
    Ajutor de transport
    Asigurare privată medicală
    Cupoane de magazin
    Primă de vacanță
    Cursuri de formare
    Bonus de performanță