Marketplace Account Health Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Marketplace Account Health Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Grow Faster.

    We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.

    At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.

    Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.

    Cerinte

    Experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară; gestionarea relațiilor de tip B2B/ Customer Support reprezintă un avantaj.
    Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii;
    Aptitudini de vânzare și negociere;
    Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
    Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare;
    Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii;
    Gandire analitică & structurată si o atitudine pozitivă;
    Studii superioare finalizate;
    Cunoștințe foarte bune de limba Engleză, vorbit și scris;
    Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office minimum 2013 (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet;

    Responsabilitati

    Te vei ocupa zilnic de partenerii eMAG Marketplace din portofoliul alocat pentru a le oferi suport si pentru a gasi cele mai bune solutii de corectare a indicatorilor de performanta;
    Vei discuta cu partenerii eMAG Marketplace pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea indicatorilor de satisfactie a clientilor;
    Vei monitoriza si vei analiza evolutia indicatorilor de performanta a partenerilor eMAG Marketplace;
    Instruiesti, prin intermediul telefonului/canalelor scrise sellerii, in functie de statusul acestora;
    Colaborezi cu alte departamente din marketplace, pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
    Te vei familiariza cu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
    Contribui, in mod constant, la construirea si imbunatatirea manualului de bune practici si recomandari pentru partenerii eMAG Marketplace.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (239)