Director Executiv

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.


Vezi toate job-urile Director Executiv active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Agricultura
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Actualizat la: 25.10.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    Recrutăm pentru clientul nostru, lider pe piaţa producătorilor de plante aromatice şi salate

    DIRECTOR EXECUTIV

    Locație: Bihor

    Nr. poziții vacante: 1

    Descriere generală și obiectivul specific al postului: managementul curent al companiei, planificarea, organizarea, coordonarea și controlul eficient a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare și informaționale, în concordanță cu politica și strategia firmei.

    Linii generale de acțiune: orientarea spre maximizarea competențelor profesionale ale angajaților și motivarea acestora; orientarea spre obținerea de rezultate concrete, cuantificabile financiar și menținerea marjei de profit asumată.


    Cerinte:
    • experiență într-o poziție similară de minim 5 ani;
    • cunoştinţe aprofundate din domeniul de activitate al companiei;
    • cunoașterea generală a pieței locale și naționale de afaceri;
    • aptitudini de conducere: previzionale, decizionale, organizatorice, de relaționare, lucru în echipă și coordonare, control și motivare-dezvoltare a membrilor echipelor;
    • atitudine proactivă, spirit de inițiativă, siguranță, determinare;
    • abilităţi de planificare și organizare a activităţilor desfăşurate;
    • abilități decizionale, de comunicare și creativitate, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
    • competenţă în decizii, gândire şi acţiune; viziune de ansamblu;
    • preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
    • capacitate de analiză și sinteză, adaptabilitate și rezistență la stres;
    • bune abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office;
    • cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.

    Responsabilitati

    • elaborarea, implementarea şi evaluarea strategiei generale a companiei pe care o coordonează;
    • realizarea planurilor strategice anuale şi revizuirea lor trimestrială;
    • asigură intocmirea programelor operative ale firmei (trimestriale și lunare) și resurselor necesare pe contracte, precum și actualizarea acestora, în funcție de realizări;
    • gestionează impreună cu Directorul General potențialul tehnologic, material, financiar și uman al firmei, în scopul folosirii la maximum a capacităților de producție, organizarea optimă a programului de lucru și creșterea productivității;
    • asigură un cadru optim pentru menținerea unor relații bune între management și angajați;
    • orientarea întregii activități spre profit şi progres, atât din punct de vedere financiar cât şi din punct de vedere tehnologic, al resurselor umane și al calității;
    • reprezentarea organizației în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții si alte organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor companiei și respectarea angajamentele contractuale scrise și / sau verbale față aceștia;
    • respectarea prevederilor de calitate conform sistemului de asigurare a calității existent la nivel de companie, în vederea obținerii unor produse fiabile, la standardele cerute de norme și de clienți;
    • prezentarea trimestrială sau ori de câte ori este solicitată a situaţiei economico-financiară a companiei, a indicatorilor de performanţă şi a acţiunilor întreprinse conform programului de măsuri, precum şi altor rapoarte specifice;
    • dispune analiza rapoartelor și decide înlăturarea neconformităților sesizate și a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora;
    • urmărirea în permanenţă a evoluţiei pe piaţă a produselor societatii, a mediului de afaceri în vederea identificării de noi oportunităţi de afaceri şi a ameninţărilor ca bază a luării unor decizii strategice de dezvoltare a activităţii propriei companii;
    • respectă normele de Securitate și Sănatate a Muncii și de PSI și răspunde de însușirea și respectarea acestora de către toți angajații din subordine.



    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Oradea,