Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Director Executiv
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Personnel Outsourcing active.Vezi toate job-urile Director Executiv active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Agricultura active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Personnel Outsourcing |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.10.2021 |
Remote work: | On-site |
Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal, de 10 ani pe piata din Romania cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), suntem o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.
Cerinte
Recrutăm pentru clientul nostru, lider pe piaţa producătorilor de plante aromatice şi salate
DIRECTOR EXECUTIV
Locație: Bihor
Nr. poziții vacante: 1
Descriere generală și obiectivul specific al postului: managementul curent al companiei, planificarea, organizarea, coordonarea și controlul eficient a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare și informaționale, în concordanță cu politica și strategia firmei.
Linii generale de acțiune: orientarea spre maximizarea competențelor profesionale ale angajaților și motivarea acestora; orientarea spre obținerea de rezultate concrete, cuantificabile financiar și menținerea marjei de profit asumată.
Cerinte:
• experiență într-o poziție similară de minim 5 ani;
• cunoştinţe aprofundate din domeniul de activitate al companiei;
• cunoașterea generală a pieței locale și naționale de afaceri;
• aptitudini de conducere: previzionale, decizionale, organizatorice, de relaționare, lucru în echipă și coordonare, control și motivare-dezvoltare a membrilor echipelor;
• atitudine proactivă, spirit de inițiativă, siguranță, determinare;
• abilităţi de planificare și organizare a activităţilor desfăşurate;
• abilități decizionale, de comunicare și creativitate, cu un spirit de observaţie dezvoltat şi orientare către detalii;
• competenţă în decizii, gândire şi acţiune; viziune de ansamblu;
• preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
• capacitate de analiză și sinteză, adaptabilitate și rezistență la stres;
• bune abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office;
• cunoștințe de limba engleză nivel mediu/avansat.
• elaborarea, implementarea şi evaluarea strategiei generale a companiei pe care o coordonează;
• realizarea planurilor strategice anuale şi revizuirea lor trimestrială;
• asigură intocmirea programelor operative ale firmei (trimestriale și lunare) și resurselor necesare pe contracte, precum și actualizarea acestora, în funcție de realizări;
• gestionează impreună cu Directorul General potențialul tehnologic, material, financiar și uman al firmei, în scopul folosirii la maximum a capacităților de producție, organizarea optimă a programului de lucru și creșterea productivității;
• asigură un cadru optim pentru menținerea unor relații bune între management și angajați;
• orientarea întregii activități spre profit şi progres, atât din punct de vedere financiar cât şi din punct de vedere tehnologic, al resurselor umane și al calității;
• reprezentarea organizației în relațiile protocolare cu furnizorii, clienții si alte organizații cu impact real/potențial asupra rezultatelor companiei și respectarea angajamentele contractuale scrise și / sau verbale față aceștia;
• respectarea prevederilor de calitate conform sistemului de asigurare a calității existent la nivel de companie, în vederea obținerii unor produse fiabile, la standardele cerute de norme și de clienți;
• prezentarea trimestrială sau ori de câte ori este solicitată a situaţiei economico-financiară a companiei, a indicatorilor de performanţă şi a acţiunilor întreprinse conform programului de măsuri, precum şi altor rapoarte specifice;
• dispune analiza rapoartelor și decide înlăturarea neconformităților sesizate și a cauzelor care le-au generat, pentru a preveni repetarea acestora;
• urmărirea în permanenţă a evoluţiei pe piaţă a produselor societatii, a mediului de afaceri în vederea identificării de noi oportunităţi de afaceri şi a ameninţărilor ca bază a luării unor decizii strategice de dezvoltare a activităţii propriei companii;
• respectă normele de Securitate și Sănatate a Muncii și de PSI și răspunde de însușirea și respectarea acestora de către toți angajații din subordine.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Key Account Executive - TT Non Food - Oradea Aplica fara CV |
Raporteaza eroarea la