Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Coordonator Call Center
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Prohuman active.Vezi toate job-urile Coordonator Call Center active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Prohuman |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.09.2021 |
Remote work: | On-site |
With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.
Cerinte
Experienta similara in Contact/ Call Center care ofera cunostintele si viziunea pentru a avea o contributie
Majora in a pune bazele noii structuri
Experienta de minimum 3 ani in coordonarea unei echipe de Contact/ Call Center (preferabil in
domeniul
financiar)
Excelente abilitati de comunicare si de leadership
Abilitati de coaching si orientare catre a-i inspira si a-i dezvolta pe ceilalti
multa energie pe care o utilizezi constructiv, precum si capacitatea de a te auto-motiva
Orientare catre a gasi solutii si catre atingerea obictivelor
Fluenta in comunicarea in limba engleza, atat oral, cat si in scris
Studii superioare finalizate
Te vei implica in selectarea si implementarea celor mai potrivite solutii tehnice care vor face posibile functionarea structurii Call Center (sistemul de stocare a datelor, CRM, security integration, etc)
Vei propune si vei participa la intocmirea si implementarea de proceduri de lucru, fluxuri operationale si de business care vor asigura fluenta si eficienta in desfasurarea activitatii din Call Center
Te vei implica in definirea nevoii de personal din subordinea ta, contribuind la definirea rolurilor din echipa
Coordonata si facand totodata parte din procesul de recrutare si selectie
Vei formula discursurile / mesajele pe care Operatorii Call Center le vor utiliza in interactiunea cu clientii pe diverse canale de comunicare (telefon, e-mail, chat)
Vei analiza activitatile zilnice desfasurate in Call Center, realizand rapoarte, analize de impact si de risc privind procesele desfasurate si procedurile de lucru, astfel incat sa fie asigurata atingerea obiectivelor de performanta
Vei identifica nevoile de training ale echipei pe care o coordonezi si vei fi parte din procesul de implementare in colaborare cu colegi din structurile de suport
Te vei implica in stabilirea obiectivelor de performanta ale echipei coordonate, precum si in setarea unor sisteme
Eficiente de monitorizare, care sa sustina managementul performantei alaturi de managerul direct (Head of Network Management) vei contribui la sustinerea unei culturi bazate pe performanta
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Internship - Sales Operations Trainee - Nokia Aplica fara CV | |
Customer Support Representative - German Timisoara, | |
Customer Support Representative with Czech Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (11) |
Raporteaza eroarea la