Coordonator Call Center

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Sannicolau Mare
  • Timisoara
  • Actualizat la: 16.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    Experienta similara in Contact/ Call Center care ofera cunostintele si viziunea pentru a avea o contributie
    Majora in a pune bazele noii structuri
    Experienta de minimum 3 ani in coordonarea unei echipe de Contact/ Call Center (preferabil in
    domeniul
    financiar)
    Excelente abilitati de comunicare si de leadership
    Abilitati de coaching si orientare catre a-i inspira si a-i dezvolta pe ceilalti
    multa energie pe care o utilizezi constructiv, precum si capacitatea de a te auto-motiva
    Orientare catre a gasi solutii si catre atingerea obictivelor
    Fluenta in comunicarea in limba engleza, atat oral, cat si in scris
    Studii superioare finalizate

    Responsabilitati

    Te vei implica in selectarea si implementarea celor mai potrivite solutii tehnice care vor face posibile functionarea structurii Call Center (sistemul de stocare a datelor, CRM, security integration, etc)
    Vei propune si vei participa la intocmirea si implementarea de proceduri de lucru, fluxuri operationale si de business care vor asigura fluenta si eficienta in desfasurarea activitatii din Call Center
    Te vei implica in definirea nevoii de personal din subordinea ta, contribuind la definirea rolurilor din echipa
    Coordonata si facand totodata parte din procesul de recrutare si selectie
    Vei formula discursurile / mesajele pe care Operatorii Call Center le vor utiliza in interactiunea cu clientii pe diverse canale de comunicare (telefon, e-mail, chat)
    Vei analiza activitatile zilnice desfasurate in Call Center, realizand rapoarte, analize de impact si de risc privind procesele desfasurate si procedurile de lucru, astfel incat sa fie asigurata atingerea obiectivelor de performanta
    Vei identifica nevoile de training ale echipei pe care o coordonezi si vei fi parte din procesul de implementare in colaborare cu colegi din structurile de suport
    Te vei implica in stabilirea obiectivelor de performanta ale echipei coordonate, precum si in setarea unor sisteme
    Eficiente de monitorizare, care sa sustina managementul performantei alaturi de managerul direct (Head of Network Management) vei contribui la sustinerea unei culturi bazate pe performanta