Coordonator Call Center

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Prohuman active.


Vezi toate job-urile Coordonator Call Center active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Prohuman
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Arad
  • Sannicolau Mare
  • Timisoara
  • Actualizat la: 01.09.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    With over 25 years of experience on the Romanian HR market, PROHUMAN APT (former APT Resources & Services) is the one of the biggest players in the industry, a force concentration evenly deployed across different specialties. Having approximate 4000 employees (mostly higher educated) in BPO and temporary work assignments, as of 2021, PROHUMAN APT ranks in the Top 3 HR providers in Romania.

    Cerinte

    Experienta similara in Contact/ Call Center care ofera cunostintele si viziunea pentru a avea o contributie
    Majora in a pune bazele noii structuri
    Experienta de minimum 3 ani in coordonarea unei echipe de Contact/ Call Center (preferabil in
    domeniul
    financiar)
    Excelente abilitati de comunicare si de leadership
    Abilitati de coaching si orientare catre a-i inspira si a-i dezvolta pe ceilalti
    multa energie pe care o utilizezi constructiv, precum si capacitatea de a te auto-motiva
    Orientare catre a gasi solutii si catre atingerea obictivelor
    Fluenta in comunicarea in limba engleza, atat oral, cat si in scris
    Studii superioare finalizate

    Responsabilitati

    Te vei implica in selectarea si implementarea celor mai potrivite solutii tehnice care vor face posibile functionarea structurii Call Center (sistemul de stocare a datelor, CRM, security integration, etc)
    Vei propune si vei participa la intocmirea si implementarea de proceduri de lucru, fluxuri operationale si de business care vor asigura fluenta si eficienta in desfasurarea activitatii din Call Center
    Te vei implica in definirea nevoii de personal din subordinea ta, contribuind la definirea rolurilor din echipa
    Coordonata si facand totodata parte din procesul de recrutare si selectie
    Vei formula discursurile / mesajele pe care Operatorii Call Center le vor utiliza in interactiunea cu clientii pe diverse canale de comunicare (telefon, e-mail, chat)
    Vei analiza activitatile zilnice desfasurate in Call Center, realizand rapoarte, analize de impact si de risc privind procesele desfasurate si procedurile de lucru, astfel incat sa fie asigurata atingerea obiectivelor de performanta
    Vei identifica nevoile de training ale echipei pe care o coordonezi si vei fi parte din procesul de implementare in colaborare cu colegi din structurile de suport
    Te vei implica in stabilirea obiectivelor de performanta ale echipei coordonate, precum si in setarea unor sisteme
    Eficiente de monitorizare, care sa sustina managementul performantei alaturi de managerul direct (Head of Network Management) vei contribui la sustinerea unei culturi bazate pe performanta

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (11)