Junior Customer Support with French

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    We are looking for motivated and enthusiastic graduates who want to start a challenging career in IT.
    You can take the first step on a clear career path, with multiple development opportunities both on technical
    or non-technical fields. Our team awaits you in Timișoara, România

    Responsabilitati

    • Handles simple and/or less common requests from users or customers in a pleasant and professional
    manner;
    • Following agreed procedures, responds to requests for providing assistance or for processing;
    operations asked by customers. Acts in order to enable customers to solve their problems;
    • By adherence to escalation procedures, promptly allocates unresolved calls as appropriate.
    • Overtime may be required to meet project deadlines;
    • Solid career plan in place where this role will open other opportunities

    Alte informatii

    • Good communication skills, both written and spoken;
    • Team working skills;
    • Customer service skills;
    • English language - medium level;
    • French language mandatory - proficiency level C1;
    • Flexibility and availability for shift schedule