Analist Call Center - București

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Professional active.


Vezi toate job-urile Analist Call Center - București active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Professional
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.

    We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.

    Cerinte

    - Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat, studii superioare reprezintă avantaj;
    - Minimum 1 an experiență într-o poziție similară (relații clienți, call center, telesales);
    - Abilități dezvoltate de organizare și comunicare verbal;
    - Cunoștințe operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
    - Capacitatea de ascultare și rezolvare a problemelor clienților;
    - Orientare spre rezultate;
    - Orientare spre client;Lucrul în echipa;
    - Adaptarea la schimbare.

    Responsabilitati

    - Oferă răspunsuri telefonice la solicitările/reclamațiile clienților;
    - Elaborează răspunsurile scrise, în aplicația ticketing, la solicitările/reclamațiile clienților;
    - Oferă informații și consiliere clienților companiei, potențialilor clienți și parteneri;
    - Reactualizează contractele de furnizare gaze naturale pentru clienții casnici și noncasnici cu respectarea prevederilor legale privind conținutul documentelor;
    - Gestionează eficient contractele pentru a furniza clienților servicii de calitate, în concordanță cu standardele și obligațiile contractuale și cu obiectivele companiei;
    - Efectuează corecții de facturi și plăti, respectând procedurile companiei și datele de confidențialitate ale clienților;
    - Identifica erorile din sistem, în urma analizei datelor și a apelurilor/mesajelor primite de la clienți, și transmite mai departe către supervizorul call center, pentru corectarea datelor și limitarea consecințelor negative;
    - Promovează și vinde serviciile companiei – factură prin email, servicii tehnice, modalități de plata noi.

    Alte informatii

    Program de lucru: 08:30 - 16:30/ 10:30 – 18:30/ 12:00 – 20:00

    S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Professional. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Professional >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (124)