Analist Call Center - București
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Professional active.Vezi toate job-urile Analist Call Center - București active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.07.2021 |
Remote work: | On-site |
Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.
We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need.
- Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat, studii superioare reprezintă avantaj;
- Minimum 1 an experiență într-o poziție similară (relații clienți, call center, telesales);
- Abilități dezvoltate de organizare și comunicare verbal;
- Cunoștințe operare Windows, Microsoft Office, Internet Explorer;
- Capacitatea de ascultare și rezolvare a problemelor clienților;
- Orientare spre rezultate;
- Orientare spre client;Lucrul în echipa;
- Adaptarea la schimbare.
- Oferă răspunsuri telefonice la solicitările/reclamațiile clienților;
- Elaborează răspunsurile scrise, în aplicația ticketing, la solicitările/reclamațiile clienților;
- Oferă informații și consiliere clienților companiei, potențialilor clienți și parteneri;
- Reactualizează contractele de furnizare gaze naturale pentru clienții casnici și noncasnici cu respectarea prevederilor legale privind conținutul documentelor;
- Gestionează eficient contractele pentru a furniza clienților servicii de calitate, în concordanță cu standardele și obligațiile contractuale și cu obiectivele companiei;
- Efectuează corecții de facturi și plăti, respectând procedurile companiei și datele de confidențialitate ale clienților;
- Identifica erorile din sistem, în urma analizei datelor și a apelurilor/mesajelor primite de la clienți, și transmite mai departe către supervizorul call center, pentru corectarea datelor și limitarea consecințelor negative;
- Promovează și vinde serviciile companiei – factură prin email, servicii tehnice, modalități de plata noi.
Program de lucru: 08:30 - 16:30/ 10:30 – 18:30/ 12:00 – 20:00
S.C. Agentia de Servicii Professional S.R.L. este inregistrata ca operator de date cu caracter personal. Avand in vedere prevederile Regulamentului General privind Protectia Datelor Personale va rugam ca, inainte de a aplica la anuntul de angajare, sa consultati pentru informare site-ul nostru: professional.com.ro/gdpr
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator call center cu limba romana Aplica fara CV | |
OPERATOR CALL CENTER BUCURESTI, | |
Analist Call Center - perioada determinata Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (124) |
Raporteaza eroarea la