Trade Marketing Specialist Purina Petcare

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Administratie - Stiinte politice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    The Nestle Group is the World's leading Nutrition, Health and Wellness Company with an annual turnover of 109, 7 billion Swiss francs and more than 281 000 employees worldwide. We offer an attractive and dynamic international working environment with constant opportunities for development, reflecting our conviction that people are our most important asset.

    Cerinte

    Minim 3 ani experienta intr-o pozitie similara
    Experienta in vanzari si/sau marketing reprezinta un plus
    Studii superioare
    Excel avansat
    Engleza fluent
    Presentation Skills
    SAP is a plus

    Responsabilitati

    Identifica, aliniaza si prioritizeaza impreuna cu MDO Manager / BEO oportunitatile categoriei pe canalele alocate.
    Dezvolta un plan al categoriei pe canal, bazat pe oportunitatile de crestere identificate.
    Participa in cadrul proceselor si operatiunilor ICP si aliniaza acest proces cu strategia NIM.
    Translatarea planului de marketing în planuri customizate pe canal de distribuţie şi client. Livreaza in fiecare luna planul de activitati  cu prioritizarea activitatilor si indicatori de performanta specifici pe fiecare activitate.
    Asigura prioritizarea si incadrarea financiara in conformitate cu targetele stabilite pentru canalul respectiv.
    Asigură planificara în timp şi  conform bugetelor SAP a activităţilor stabilite în cadrul întâlnirilor CCSD/ Marketing/Vânzări.
    Recomanda targetele  NPS, TTS si de executie pe activite.
    Coordoneaza executia activitatilor prioritizate, catre atingerea targetelor sau catre depasirea acestora.
    Optimizarea activitatilor si a investitiilor de piata pentru canalele prioritare.
    Planificarea promotiilor si a evaluarilor.
    Dezvoltarea strategiei POP pe fiecare canal de distribuţie pentru asigurarea vizibilităţii brandurilor pe termen scurt şi lung în linie cu obiectivele acestora.
    Susţinerea strategiei care îmbunătăţeşte distribuţia şi disponibilitatea categoriilor de produse.
    Dezvoltarea unui catalog standard POP si afisarea materialelor/elementelor relevante pentru fiecare canal in parte.

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>