Technical Support with Czech/Slovak
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Technical Support with Czech/Slovak active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 07.07.2021 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
- Cunostinte de limba ceha sau slovaca la nivel avansat (C1) ;
- Cunostinte de limba engleza la nivel mediu (B1-B2);
- Operare PC: pachetul MS Office;
- Abilitati de comunicare, organizare si ascultare activa;
- Orientare catre client si rezultat.
- Preluarea solicitarilor clientilor prin toate canalele de comunicare (telefon, email, chat);
- Identificarea problemelor cu care se confrunta clientii si stabilirea celei mai bune si rapide metode de rezolvare;
- Realizarea de suport tehnic pentru diverse solicitari venite din partea clientilor companiei (De exemplu: orice problemă legata de suma de bani platita în fiecare luna, overcharged, procesarea rambursării; probleme legate de panoul de control pe care clientul il vede când se conectează la server; migrarea datelor vechi în noul program de lucru etc.);
- Inregistrarea in sistem a interactiunii cu clientul.
- Program de lucru: Luni-Vineri - 08:00 - 17:00;
- Sesiuni de training specializate pentru cunoasterea procedurilor de lucru;
- Salariu fix + beneficii flexibile;
- Decontarea transportului;
- Concursuri interne.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Experienced Technical Support Professional with German Hybrid | |
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
SaaS Technical Support Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (234) |
Raporteaza eroarea la