Asistent Manager

Angajator: Personnel Outsourcing
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2021
    Scurta descriere a companiei

    Personnel Outsourcing, companie de recrutare si leasing de personal,  de 10 ani pe piata din Romania cu peste 500 de salariati temporari pusi la dispozitia clientilor nostrii cu doua branch-uri la nivel national ( Bucuresti / Brasov), o companie intr-o constanta dezvoltare in domeniul resurselor umane integrate.

    Cerinte

    - Cunostinte avansate de limba engleza;
    - Cunoasterea limbii italiene - reprezinta un avantaj;
    - Absolvent de studii superioare;
    - Cunostinte de contabilitate primara;
    - Bune cunostine de utilizare a pachetului Microsoft – Excel/Outlook;
    - Bune abilitati de comunicare si relationare;
    - Capacitate de organizare si prioritizare;
    - Persoana atenta la detalii si cu simtul raspunderii.

    Responsabilitati

    Preluarea si directionarea apelurilor
    Primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
    Preluarea, inregistrarea si distribuirea la compartimentele implicate a corespondentei - indosarierea si arhivarea corespondentei
    Asigura transmiterea documentelor prin posta, fax e-mail
    Actualizarea bazei de date de documente
    Pregatirea pontajului lunar pentru toti angajatii din firma
    Trimiterea documentatiei catre firma de contabilitate si de salarizare
    Pregatirea documentatiei pentru toti angajatii din companie

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Pachet salarial atractiv
    - Bonuri de masa
    - Ore suplimentare platite

    Locatie: Sector 1
    Program: L- V 08:00 - 17:00