Costing Specialist Timisoara - contract 2 ani

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nestle Romania active.


Vezi toate job-urile Costing Specialist Timisoara - contract 2 ani active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Nestle Romania
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 03.07.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    La Nestlé vei descoperi o lume bazata pe respect – pentru sine, pentru colegi, pentru diversitate si pentru viitor. Respectul ghideaza toate deciziile noastre si contureaza experienta pe care o oferim fiecarui angajat, indiferent de nivelul orgazitional la care se afla. 

    Cerinte

    Studii superioare in domeniul economic
    Experienta in control costuri
    Cunostinte limba engleza – scris, citit, vorbit - nivel avansat
    Cunostinte de operare in Microsoft Office
    Cunostinte de operare SAP
    Excelente abilitati de comunicare si gandire analitica
    Proactiv si pragmatic
    Spirit de lucru in echipa

    Responsabilitati

    Primul nivel de suport pentru clientii Centrului de Competenta – monitorizeaza adresele comune de mail pentru a verifica cerintele clientilor si rezolva problemele sau raspunde la intrebarile acestora in functie de aria fiecarei intrebari (Costuri de fabricatie, de distributie, costul marfurilor vandute sau generale ale companiei, calculul preturilor de transfer). Aceasta se realizeaza zilnic, in timpul inchiderilor de luna si in timpul executiei bugetelor
    Contribuie la executarea la timp a activitatilor de inchidere de luna/ buget anual/revizuiri de buget/ calcul al preturilor de transfer, asa cum sunt definite in Catalogul de servicii Global al Centrelor de Competenta in Costuri. Furnizeaza rezultatele analizei erorilor si rapoarte de reconciliere.
    Furnizeaza expertiza clientilor explicandu-le si ajutandu-i sa analizeze datele rezultate
    Furnizeaza clientilor rapoarte analitice pentru variatii mari aparute fata de perioadele anterioare si explica din ce cauza au aparut
    Efectueaza verificari de acuratete a bazei de date a produselor si a datelor introduse in sistem, asa cum sunt descrise in Catalogul de Servicii si identifica eventualele probleme. Propune masuri care trebuie luate de catre client pentru a le rezolva. Inregistreaza rezultatele acestor verificari si urmareste rezolvarea lor impreuna cu clientul.
    Mentine si/ sau controleaza baza de date asa cum se prevede in Catalogul de Servicii 
    Asigura suport clientilor pentru intrebarile de la auditorii interni si externi

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Nestle Romania. Consultati Politica de procesare a datelor personale a Nestle Romania >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (95)