Junior Buyer in domeniul constructiilor

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Recrutam Junior Buyer in domeniul constructiilor, pentru o importanta companie ce ofera servicii de Project management si actvitati de inginerie si consultanta tehnica in domeniul constructiilor.

    Cerinte:
    • Experienta de 1-2 ani in domeniul achizitiilor de materiale de constructii/instalatii;
    • Studii superioare: Constructii (Inginer constructor);
    • Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);
    • Cunoasterea materialelor de constructii;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare cu subcontractantii, furnizorii, colegii, superiorii;
    • Respectare termene;
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu;

    Responsabilitati

    • Participarea la negocierea contractelor incheiate cu furnizorii și urmarirea derularii acestora;
    • Asigurarea derularii comenzilor sau dupa caz a contractelor de aprovizionare din import, de la primirea confirmarii de livrare de la furnizorul intern pana la receptia marfii la locul de destinatie.
    • Elaborarea necesarului stabilit pe proiect și raportarea acestuia la obiectivele anuale ale departamentului de achizitii;
    • Redactarea de rapoarte specifice activitatii;
    • Studierea documentatiei pentru noile proiecte ce se vor derula pentru a face posibila achizitionarea in timp util și in conditii optime a materialelor necesare;
    • Studierea pietei interne și a pietei externe pentru identificarea de noi furnizori;
    • Emiterea comenzilor ferme catre furnizori pentru cantitati semnificative de produse și verificarea statusului acestor comenzi;
    • Colaborarea cu directorul tehnic și cu inginerii de executie ai companiei pentru asigurarea in timp util a materialelor destinate lucrarilor in executie;
    • Colaborari cu diferiti prestatori de servicii pentru transporturi;
    • Emiterea cererilor de oferte de pret și emiterea comenzilor catre furnizori.