Inginer Achizitii in domeniul constructiilor

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Recrutam Inginer Achizitii, pentru o importanta companie ce ofera servicii de Project management si actvitati de inginerie si consultanta tehnica in domeniul constructiilor.

    Cerinte:
    • Experienta de peste 5 ani in domeniul achizitiilor de materiale de constructii/instalatii;
    • Studii superioare: Constructii (Inginer constructor);
    • Abilitati de utilizare MS Office (Word, Excel);
    • Cunoasterea materialelor de constructii;
    • Experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor;
    • Bune abilitati de comunicare si relationare cu subcontractantii, furnizorii, colegii, superiorii;
    • Foarte bune abilitati de negociere;
    • Respectare termene;
    • Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
    • Cunostinte de programe de coordonare specifice (Primavera/ BIM.)

    Responsabilitati

    Responsabilitati:
    • Participarea la negocierea contractelor incheiate cu furnizorii si urmarirea derularii acestora;
    • Implementarea strategiilor de achizitii in conformitate cu politicile interne;
    • Elaborarea necesarului stabilit pe proiect si raportarea acestuia la obiectivele anuale ale departamentului de achizitii;
    • Redactarea de rapoarte specifice activitatii;
    • Studierea documentatiei pentru noile proiecte ce se vor derula pentru a face posibila achizitionarea in timp util si in conditii optime a materialelor necesare;
    • Studierea pietei interne si a pietei externe pentru identificarea de noi furnizori;
    • Negocierea preturilor de achizitie, a tarifelor, conditiilor si termenelor de livrare;
    • Emiterea comenzilor ferme catre furnizori pentru cantitati semnificative de produse si verificarea statusului acestor comenzi;
    • Colaborarea cu directorul tehnic si cu inginerii de executie ai companiei pentru asigurarea in timp util a materialelor destinate lucrarilor in executie;
    • Gestionarea bugetului de aprovizionare per obiectiv de investitie;
    • Colaborari cu diferiti prestatori de servicii pentru transporturi;
    • Emiterea cererilor de oferte de pret, negocierea preturilor de achizitie si emiterea comenzilor catre furnizori;
    • Planificarea platilor catre furnizori pentru materialele aprovizionate conform contractelor incheiate cu acestia.