Service Settlement Specialist

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Contabilitate Finante
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    - Candidate must possess a Bachelor’s Degree;
    - Economic education background is an advantage;
    - Preferable studied at a public university rather than private;
    - +2 year financecustomer service related experienceICT (Information and Communication Technology) field;
    - Preferably a minimum 3 year working experience;
    - Experience in auditing, internal control or quality management is preferred;
    - English proficiency or above, proficient in listening, speaking, reading and writing.

    Responsabilitati

    - Responsible for the analysis, configuration and review of global service contract information and provide clean data sources for the company's business;
    - Responsible for the acceptance and review of business data of global service suppliers and effectively support timely payment of company through timely and accurate processing;
    - Regularly follow up and manage the acceptance process of service contract, timely close loop problems and improve the handling efficiency;
    - Conducted compliance and authenticity audit of acceptance data, risk identification and closed-loop control to avoid business risks;
    - Responsible for the administration process of Service partner, Distributors, Operators, including audition and payment process control for repair.
    - Daily communication with partners and customer regarding repair fee claims;
    - Support to Suppliers regarding some Repair billing system and process clarifications.