Responsabil achizitii/ aprovizionare (domeniu industrial)

Angajator: Robertt Metal Design
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Suntem o companie romaneasca, ce activeaza in domeniul constructiei si intretinerii utilajelor din industria cartonului ondulat. Echipa Robertt este in continua crestere, cautam colegi ambitiosi carora le surade ideea de a se dezvolta alaturi de o companie 100% romaneasca. Apreciem corect experienta si deopotriva incurajam colegii aflati la inceput de drum. Sediul si punctul de lucru se afla in Bucuresti, unde se desfasoara/ coordoneaza activitatile împărțite in trei direcții: proiectare si construcție de utilaje si echipamente, prestarea de servicii (instalări, relocări, mentenanță) pentru firmele care activează in domeniul ambalajelor din carton ondulat, proiectarea si execuția de piese de schimb pentru utilajele din industria cartonului ondulat.

    Cerinte

    - Studii medii/ superioare finalizate;
    - Carnet de conducere cat. B;
    - Minim 2 ani experiența pe un post similar;
    - Cunoștințe operare PC - minim nivel mediu (pachetul Microsoft Office);
    - Persoană foarte organizată cu abilitați de comunicare si negociere, orientată către rezultate și performanță;
    - Spirit de inițiativa, orientare către rezolvarea problemelor, abilitatea de a lua decizii.

    Responsabilitati

    - Identifică potențiali furnizori în funcție de solicitările recepționate;
    - Solicită oferte de preț și negociază condițiile comerciale cu aceștia (prețuri, termene de plată, bonusuri, etc.);
    - Plasează comenzi la furnizori si urmareste ca tot fluxul de livrare sa fie in conformitate cu comanda plasată;
    - Se deplaseaza cu masina companiei la furnizori de cate ori este necesar;
    - Solicită oferte de transport pentru partida de marfă, în conformitate cu condițiile de livrare;
    - Recepționează marfa calitativ și cantitativ, iar in caz de diferente, contactează furnizorul pentru a solicita clarificări; urmărește soluționarea;
    - Verifică factura de marfă și atestă corectitudinea ei departamentului de financiar;
    - Întocmește rapoarte necesare planificării fluxurilor de aprovizionare ținând cont de proiectele de productie/ service;
    - Colaborează cu membrii echipei și transmite informații necesare pentru buna desfășurare a activității;

    Alte informatii

    Ce oferim:
    - Contract individual de munca pe perioada nedeterminata;
    - Program de lucru: L-V, 8-17 cu pauza de masa inclusa;
    - Laptop, telefon de serviciu;
    - Punct de lucru la 50m de statia de metrou Republica, in cladirea de birouri East City Tower.

    Pentru alte detalii sau programare interviu: 0727378683 Georgiana Rizea