Accounts Receivable with German

Angajator: APT Resources Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Brasov
  • Actualizat la: 21.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 25 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului PROHUMAN, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din zona Balcanilor. 

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 15.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.



    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti, telefon: +40 21 222 13 03.

    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7.

    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638.

    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe website-ul nostru.

    Cerinte

    - Medium-Advanced German speaker;
    - Experience in accounting/ finance;
    - SAP knowledge will be a plus;
    - Strong communicator with a solution-oriented approach;
    - Great team player with a positive attitude.

    Responsabilitati

    You will perform financial/accounting checks for your customers to ensure that all expectations are met in the areas of invoices, contracts, and collections, using SAP and other internal tools.

    What you'll learn?

    - To manage customers' expectations;
    - To reconcile clients' accounts;
    - To solve queries and disputes on unpaid invoices;
    - To work on various applications such as SAP, Oracle, Microsoft Outlook and Excel.

    Alte informatii

    Main benefits:

    - Competitive salary;
    - Meal tickets;
    - Life insurance;
    - Private medical and stomatological services;
    - Private pension account;
    - Access to global resources and trainings;
    - Other benefits that will be discussed in the offer.