Claims Support Specialist (EasyBOX Team) @Sameday

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.
    Ce zici, ți-ar plăcea să contribui la sustinerea unui flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și orientare catre Client?
    Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?

    Ce ar trebui să ai?

    Experiență similară de minim 2 ani;
    Bune abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
    Capacitate de organizare, prioritizare și planificare;
    Bune abilitați de utilizare a pachetului Microsoft Office – Microsoft Excel nivel avansat;
    Proactivitate și orientare spre acțiune;
    Orientare puternică spre muncă în echipă.

    Responsabilitati

    Ce ar trebui să faci?

    Să analizezi și să investighezi sesizările referitoare funcționarea lockerelor;
    Să analizezi și să procesezi rapoartele de reclamații;
    Să soluționezi reclamațiile primite, ținând cont de nevoile clienților și respectând procedurile interne ale companiei;
    Să identifici modalitățile de soluționare ale erorilor apărute;
    Să lucrezi în strânsӑ colaborare cu departamentele implicate în proces;
    Să realizezi și să emiți rapoarte specifice proceselor interne;
    Să oferi soluții alternative la problemele reclamate de către clienți;
    Să înregistrezi și centralizezi cu acuratețe, informațiile relevante pentru companie.

    Alte informatii

    Cu ce vine jobul la pachet?

    Un pachet salarial motivant pe bune;
    Traininguri de specialitate;
    Abonament pentru servicii medicale.