Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Claims Support Specialist (EasyBOX Team) @Sameday
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Sameday Courier active.Vezi toate job-urile Claims Support Specialist (EasyBOX Team) @Sameday active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro |
Angajator: | Sameday Courier |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 01.07.2021 |
Remote work: | On-site |
We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.
Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.
Și la Sameday, ca la orice firmă de curierat din lume, în centrul atenției se află coletele și bunul lor parcurs de la expeditor la destinatar. Bunătățile sau lucrurile utile expediate în fiecare zi trebuie să ajungă în siguranță la cei care le așteaptă.
Ce zici, ți-ar plăcea să contribui la sustinerea unui flux corect și eficient al coletelor în cadrul procesului de livrare? Ai un ochi ager pentru detalii și orientare catre Client?
Ți-ai dori să iei parte la realizările noastre, să devenim împreună tot mai buni în fiecare zi și să ai satisfacția că și datorită ție clienții aleg să lucreze cu Sameday?
Ce ar trebui să ai?
Experiență similară de minim 2 ani;
Bune abilități de comunicare, prezentare și relaționare;
Capacitate de organizare, prioritizare și planificare;
Bune abilitați de utilizare a pachetului Microsoft Office – Microsoft Excel nivel avansat;
Proactivitate și orientare spre acțiune;
Orientare puternică spre muncă în echipă.
Ce ar trebui să faci?
Să analizezi și să investighezi sesizările referitoare funcționarea lockerelor;
Să analizezi și să procesezi rapoartele de reclamații;
Să soluționezi reclamațiile primite, ținând cont de nevoile clienților și respectând procedurile interne ale companiei;
Să identifici modalitățile de soluționare ale erorilor apărute;
Să lucrezi în strânsӑ colaborare cu departamentele implicate în proces;
Să realizezi și să emiți rapoarte specifice proceselor interne;
Să oferi soluții alternative la problemele reclamate de către clienți;
Să înregistrezi și centralizezi cu acuratețe, informațiile relevante pentru companie.
Cu ce vine jobul la pachet?
Un pachet salarial motivant pe bune;
Traininguri de specialitate;
Abonament pentru servicii medicale.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
SaaS Technical Support Specialist Aplica fara CV | |
DUTCH Speaker - Customer support specialist Aplica fara CV | |
Sales Support Specialist Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (322) |
Raporteaza eroarea la