Consumer Research Senior Analyst

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    eMAG is a Romanian company founded in 2001, a pioneer of the Romanian online market, which also has a presence in Bulgaria, Hungary and Poland. For over 19 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money.

    Cerinte

    Stii ca te potrivesti daca bifezi:

    Studii superioare finalizate in domeniul marketing, sociologie sau economie
    Experienta de minim 4 ani in market research (client service in agentie de research sau in departamentul de market research/consumer insights la client)
    Buna cunoastere a metodologiilor si instrumentelor de research;
    Cunostinte utilizare SPSS - nivel mediu-avansat
    Cunostinte MS Office si tehnice (IT&C) – nivel mediu
    Limba engleza – nivel avasat
    Atitudine pozitiva si proactiva, dorinta de a gasi solutii la probleme
    Dorinta de dezvoltare personala si profesionala continua
    Gandire analitica, atentie la detalii
    Abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate, atat in scris cat si verbal

    Responsabilitati

    Acest rol are scopul de realizarea a proiectelor legate de consumator/client prin executia directa, raportarea sau coordonarea proiectelor.

    Ce rol te asteapta in echipa eMAG?

    Intelegerea nevoilor de business in vederea propunerii abordarilor de studiu prin comunicarea cu clientii interni; transpunerea obiectivelor de business in obiective de research
    Coordonarea studiilor de research externe (ad-hoc si/sau continue) prin agentiile de research:
    Realizarea briefului si coordonarea pitch-ului de research
    Centralizarea si negocierea propunerilor si recomandarea abordarii de urmat
    Project management: monitorizarea proiectului (timing, costuri, livrabile) si comunicare cu agentia si clientii interni
    Feedback instrumente research (chestionar, ghid)
    Verificarea si intelegerea livrabilelor
    Organizarea / sustinerea de prezentari interne pe marginea rezultatelor
    Analize suplimentare
    Executia studiilor de research interne:
    Intelegerea obiectivelor si definirea design-ului de research
    Realizarea chestionarului, prelucrarea si analiza datelor, raportare
    Project management
    Organizarea / sustinerea de prezentari interne pe marginea rezultatelor
    Studierea datelor macro-economice si datelor generale despre comportamentul populatiei din Romania in general
    Realizarea de prezentari si analize pe baza datelor din studii, datelor interne si datelor secundare (desk-research) in scopul generarii de insight-uri de consumator
    Acoperire: Romania, Bulgaria, Ungaria

    Alte informatii

    De ce beneficii te bucuri la eMAG:

    Pachet salarial competitiv
    Primesti un buget flexibil pentru tichete de masa, turism intern, pensie privata, cursuri de limbi straine
    Abonament medical la Medicover sau Medlife
    Primesti discount-uri si la serviciile oferite de partenerii nostri – banking, telefonie, medicină dentara, wellness sau cafenele
    Biblioteca Bookster: alegi ce vrei sa citesti