Reprezentant servicii tehnice clienti ID F1137875

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Reprezentant servicii tehnice clienti ID F1137875 active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.06.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    • Orientare catre client si catre rezultate;
    • Spirit dе initiativa;
    • Abilitatea dе a lucra in echipa;
    • Cunostinte introductive despre retele dе telecomunicatii (transmisiuni, comutatie, IP);
    • Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
    • Abilitati bune dе comunicare verbala si in scris;
    • Engleza fluent;

    Responsabilitati

    • Reprezinta interfata unica pentru clientii Wholesale privind orice deranjament tehnic aparut pe serviciile de infrastructura, voce, date si internet;
    • Primeste si inregistreaza reclamatiile clientilor Wholesale, valideaza si emite bonuri de reclamatii catre organizatia tehnica corespunzatoare (Monitorizare/Asistenta Tehnica/Centre de Coordonare/Operare in Teren) si colaboreaza cu acestia in vederea tratarii reclamatiilor conform cu clauzele contractuale agreate (SLA);
    • Informeaza clientul Wholesale despre evolutia deranjamentului;
    • Inchide tichetele de deranjamente cand reclamatiile sunt solutionate si clientii confirma aceasta;
    • Informeaza partenerii externi despre deranjamentele tehnice aparute pe serviciile contractate de Telekom Romania din strainatate si gestioneaza impreuna cu acestia rezolvarea lor
    • Raporteaza periodic si la cerere informatiile despre deranjamente legate de serviciile Wholesale;
    • Notifica clientii Wholesale despre lucrarile programate din reteaua Telekom Romania/retelele partenere ce afecteaza functionarea serviciilor contractate (back-up pentru entitatea MWTKT)
    • Armonizeaza lucrarile programate in reteaua Telekom Romania cu cele din retelele partenere externe pentru obtinerea unui impact minim asupra serviciilor clientilor
    • Asigura furnizarea serviciului de acces in spatiile de colocare ale Telekom Romania pentru clientii Wholesale.

    Alte informatii

    OUR BENEFITS:
    • Health Services for you and your family
    • All you can read with Bookster!
    • Flexible individual model of rights and benefits
    • Special offers for holidays, banking services, trainings, etc.
    • Personal and professional development:

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (102)