Reprezentant servicii tehnice clienti ID F1137875
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Reprezentant servicii tehnice clienti ID F1137875 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 26.06.2021 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
• Orientare catre client si catre rezultate;
• Spirit dе initiativa;
• Abilitatea dе a lucra in echipa;
• Cunostinte introductive despre retele dе telecomunicatii (transmisiuni, comutatie, IP);
• Persoana activa, foarte organizata si structurata, capabila sa coordoneze si sa gestioneze mai multe lucrari in acelasi timp;
• Abilitati bune dе comunicare verbala si in scris;
• Engleza fluent;
• Reprezinta interfata unica pentru clientii Wholesale privind orice deranjament tehnic aparut pe serviciile de infrastructura, voce, date si internet;
• Primeste si inregistreaza reclamatiile clientilor Wholesale, valideaza si emite bonuri de reclamatii catre organizatia tehnica corespunzatoare (Monitorizare/Asistenta Tehnica/Centre de Coordonare/Operare in Teren) si colaboreaza cu acestia in vederea tratarii reclamatiilor conform cu clauzele contractuale agreate (SLA);
• Informeaza clientul Wholesale despre evolutia deranjamentului;
• Inchide tichetele de deranjamente cand reclamatiile sunt solutionate si clientii confirma aceasta;
• Informeaza partenerii externi despre deranjamentele tehnice aparute pe serviciile contractate de Telekom Romania din strainatate si gestioneaza impreuna cu acestia rezolvarea lor
• Raporteaza periodic si la cerere informatiile despre deranjamente legate de serviciile Wholesale;
• Notifica clientii Wholesale despre lucrarile programate din reteaua Telekom Romania/retelele partenere ce afecteaza functionarea serviciilor contractate (back-up pentru entitatea MWTKT)
• Armonizeaza lucrarile programate in reteaua Telekom Romania cu cele din retelele partenere externe pentru obtinerea unui impact minim asupra serviciilor clientilor
• Asigura furnizarea serviciului de acces in spatiile de colocare ale Telekom Romania pentru clientii Wholesale.
OUR BENEFITS:
• Health Services for you and your family
• All you can read with Bookster!
• Flexible individual model of rights and benefits
• Special offers for holidays, banking services, trainings, etc.
• Personal and professional development:
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant Servicii Clienti Aplica fara CV | |
Reprezentant Relatii Clienti Back Office BUCURESTI, | |
Jr. Reprezentant Asistenta Clienti-Call Center, Militari BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (102) |
Raporteaza eroarea la