Customer Service with English

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ploiesti
  • Actualizat la: 24.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Engleza - nivel avansat
    Experienta intr-un rol similar - cel putin 2 ani
    Nivelul de studii: Studii medii sau superioare
    Abilitati foarte bune de comunicare
    Atitudine pozitiva, proactiva, orientare catre client

    Responsabilitati

    Asigura suport tehnic si service pentru produsele si serviciile furnizate de companie, la standarde de inalta calitate care sa asigure punerea in practica a politicii companiei de crestere a satisfactiei clientilor
    Executa verificari functionalitate echipamente
    Verifica incadrarea in conditiile de garantie sau nu a solicitarilor de service ale echipamentelor
    Asigurarea primului nivel al service-ului si suportului tehnic post-vanzare pentru produsele companiei.
    Executarea actiunilor de service si suport tehnic pentru partenerii de service si personalul tehnic al companiei (remote hands).